kanskje jeg kan joine dere?

s.m.å.e.n

Glad i forumet
Hei alle sammen! [:)]
Jeg fikk opp TO fine streker på graviditetstesten i dag tidlig, og tror jeg kanskje tør å slå meg ned her? Hadde noe brunaktig utflod utpå formiddagen i dag, men det har stoppet helt opp, så da går det kanskje bra!? [8D] får bare ta tiden til hjelp og håpe at spira sitter! [:)]

Jeg er ei jente på 27 år. Er samboer og vi har en skjønnas på tre år fra før av. Vi har vært prøvere i 6 mnd, og endelig er (forhåpentligvis) lillebror eller lillesøster på vei! [:D]

Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen! [:)]

Høres ut som det går bra da ja! Velkommen! :D

ORIGINAL: mokkenikke88

Velkommen til oss[:)]
Gratulerer så mye!

Gratulerer og velkommen[:)] jeg har også hatt litt brunaktig utflod, men hører det er normalt.

ORIGINAL: litjpi

Gratulerer og velkommen[:)] jeg har også hatt litt brunaktig utflod, men hører det er normalt.

okei, men det var godt å høre! [:)] da kanskje jeg kan begynne å håpe litt mer...

gratulerer! [:)] jeg hadde også et par dager med lite brun utflod, men det var tre dager etter eggløsninga så var kanskje sånn festeblødning...

Ja, er mange som får det med festeblødninga. Jeg hadde det i 5 dager, da jeg egentlig skulle hatt mens. Det var bare sånn pittelitt da. Ble engstelig, så snakka med lege som sa jeg ikke skulle tenkte på det i det hele tatt[:D]

Gratulerer så masse, velkommen inn hit!! [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye[:D][:D]

dette skal gå bra, velkommen til oss, og GRATULERER !!! [:D]

Back
Topp