Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tro om jeg kan liste meg forsiktig inn her,fikk denne idag 8dpo har hatt svake streker ett par dager før denne kom idag hva tror dere ?
Tusen takkSer helt klart positiv ut velkommen!
GratulererTro om jeg kan liste meg forsiktig inn her,fikk denne idag 8dpo har hatt svake streker ett par dager før denne kom idag hva tror dere ?
TakkGratulerer
Da tror jeg nokk ikke at det blir noe august barn! Bare blenda hvite tester fra nå
Å nei Du er 12 dpo da, det er en mulighet at egget kan ha festet seg sent?Da tror jeg nokk ikke at det blir noe august barn! Bare blenda hvite tester fra nå
Ja så håper i det lengste,men tviler :-( det var kjipt.hadde virkelig håpet den sattÅ nei Du er 12 dpo da, det er en mulighet at egget kan ha festet seg sent?
Takk snilleHåper den sitter snart!
Krysser alt av fingre og tær! Går det ikke denne gangen så får vi håpe den sitter neste ppJa så håper i det lengste,men tviler :-( det var kjipt.hadde virkelig håpet den satt
Satser på det tusen takkKrysser alt av fingre og tær! Går det ikke denne gangen så får vi håpe den sitter neste pp