Kanskje jeg får vogna i hus i dag;);)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Jeg er ganske kresen av meg , å velge vogn har liksom ik vært så lett . Vi bestemte oss for brukt vogn , men har liksom alltid vært bestemt på Åssen type vogn jeg ville ha. Nemlig emmaljunga Edge duo , leta masse på finn . Å i går leta jeg gjennom en haugevis av sider endelig fant jeg den jeg ville ha, så samboer skal reise å se på den i dag . Sååå spent. Ringt på flere, men de har vært solgt. Syns d er mange emmaljunga Vogner som er overprisa på finn ......

De er sikkert veldig populære da :) Håper du får denne vogna da, at den er bra og fin pris på :)

Håper vogna er sånn jeg håper på ;) får stelleveske til den prisen oxo. Men stoler på at samboer vurderer riktig..,, er den fin, kommer han vel trillende hjem med vogn i dag......

Får ta det som et tegn på at de er populære, og dermed veldig gode vogner :-) Krysser fingrene for at vognen ser bra ut så du får den på plass i dag :D

Håper det blir vogn på deg i dag :)

Vi har kjøpt både singelvogn og søskenvogn på finn. Vært veldig heldige og spart mange, mange tusenlapper :)

Jeg er ganske kresen av meg , å velge vogn har liksom ik vært så lett . Vi bestemte oss for brukt vogn , men har liksom alltid vært bestemt på Åssen type vogn jeg ville ha. Nemlig emmaljunga Edge duo , leta masse på finn . Å i går leta jeg gjennom en haugevis av sider endelig fant jeg den jeg ville ha, så samboer skal reise å se på den i dag . Sååå spent. Ringt på flere, men de har vært solgt. Syns d er mange emmaljunga Vogner som er overprisa på finn ......
Så BRA du fikk vogna du ville ha. Jeg har også den - den er så fin!
Titta på brukt på finn.no selv, helt sykt hva folk forventer å få for en brukt vogn!

Såå bra du fikk vogna du ville ha :D Grattis :D

Back
Topp