Kanskje igang...

sept14

Blir kjent med forumet
Blodblandet slim imorges etter toalettbesøk. Litt svake mensmurringer på gang..sist gikk slimproppen lørdagsmorgen og jeg fødte tirsdags ettermiddag. Så jeg er tror ikke at det skjer idag. Det kan ta tid. Termin om 3 dager. Spennende og skummelt samtidig ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi! Spennende :) Blod og slim er jo gode ting nå for tiden! Lykke til :)

Venter fortsatt. Hadde 2 omganger med blodblandet slim og mye trykk/stikksmerter i underlivet..svake menssmerter under dagen. Håper at det er iallefall modning på gang at det ikke er forgjeves.. Er så spent, vet ikke om jeg får noe søvn i natt... :)

Hold oss gjerne oppdatert! :)
Her var det mye menssmerter i morges og utover formiddagen, men så har det gitt seg igjen.

Blodblandet slim imorges etter toalettbesøk. Litt svake mensmurringer på gang..sist gikk slimproppen lørdagsmorgen og jeg fødte tirsdags ettermiddag. Så jeg er tror ikke at det skjer idag. Det kan ta tid. Termin om 3 dager. Spennende og skummelt samtidig ..

Sent from my iPhone using BV Forum
samme som meg i dag det jo ;) skjedde i dag tidlig og nå i kveld, men ikke noe framgang enda.. har bare de vanlige mensmurringene jeg har hatt hver kveld i det siste... :) jeg er forsåvidt 5dager på overtid!

Spennende:) nå er jeg ganske trøtt på å være gravid og håper at babyen kommer denne uken. Kjipt å gå over tiden. Jeg bærer på ett stort barn så hver dag blir det større og større. Lykke til oss begge :)

Spennende:) nå er jeg ganske trøtt på å være gravid og håper at babyen kommer denne uken. Kjipt å gå over tiden. Jeg bærer på ett stort barn så hver dag blir det større og større. Lykke til oss begge :)
takk for det og lykke til til deg også :) Kjempelei av å være gravid og ikke får jeg sovet heller. får ekstreme smerter hver gang jeg legger meg ned.. overtidstime i morgen så da får dem bare sette meg i gang eller noe...

Det var visst igang. Kom til føden for en sjekk da jeg mistenkte vannavgang i forbindelse med at slimproppen hadde gått i omganger. Kjente noenlunde sterkere rier ved 16 tiden i går ettermiddag. Kl 18 var vi på føden. Åpen 4 cm da. Kl 19 begynte sterkere rier men fortsatt ikke kjempevonde og lange. Babyen hadde det bra, åpning ble sjekka kl 21. 6,5 cm. Oftere og sterkere rier. JM tok vannet kl 23.45. Da var åpningen 8 cm. Straks etter midnatt ble hun født. Stor og frisk jente. Trengte ikke sy eller noe. En fin opplevelse. Fødte uten smertelindring. Siste 2 timene var verst. Men alt er glemt og nå koser vi oss :)

gratulerer :)

Gratulerer så masse ☺

Gratulerer så mye med nurket

Back
Topp