Kanskje her ??

Littlå

Glad i forumet
Er februar vår mnd igjen ??[:D]
Håper på å melde meg inn her i slutten av neste uke [8D]

Håper også på å komme inn her. Går å venter på tante som er 1 dag forsinket.. er det ikke typisk! Håper den kommer snart, gleder meg til å komme i gang. Skal inn i min første pp, så dette blir spennende, samt litt skummelt på en positiv måte :)

Gratulerer masse :) Men jeg lurer på en ting jenter. Hvordan får dere opp denne målern dere har? dem er så søte.

ORIGINAL: Tinan

Gratulerer masse :) Men jeg lurer på en ting jenter. Hvordan får dere opp denne målern dere har? dem er så søte.

Tickerne??

Da går du inn på www.lilypie.com . når du har gjort ferdig ditt så må du trykke på den linken som står dette "PseudoHTML, UBBCode and BB Code" kopier den linken.
Så går du inn på min profil oppi toppen av forumsiden. Scroll deg ned til du kommer til en liten firkanboks og det står signatur foran.. Inn der limer du inn linken du kopierte..SSå trykker du ok eller oppdater...

Done...[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Du har ikke sagt noe, men ser jo...Gratulerer så mye...[:D]

signerer denne

Gratulerer[:)]

Takker forsiktig... Fikk blødning i helgen, så er ikke sikker det gikk etter planen alikevel[:(] Skulle det mot formodning våre stigning i hcg, så er termin 30. januar.. 

Så lenge du ikke har vondt virker det veldig lovende...
for deg snuppa...

Back
Topp