Kanskje gravid

tuppen

Blir kjent med forumet
Jeg er 3 dager på etterskudd med mensen. Så nå bare håper jeg på at alt skal gå greit.[;)] Vi har prøvd i nesten 1 og et halvt år nå. Har tatt første omgang med pergotime.
Er det noen av dere som vet om mensen kan bli forsinket på grunn av bruk av Pergotime?
Jeg har menssmerter, kan man ha dette selv om man er gravid?[&:]
Brystene er ømme. Dette pleier jeg normalt sett ikke merke noe til, jeg er trett, og kjenner av og til litt metallsmak i munnen.
Jeg skal snart ta en graviditetstest, men er så redd for å bli skuffet igjen![&o]

Fra Tuppen
 
Tusen takk for det! Jeg krysser fingrene
 
Hei og velkommen hit[:D]
Ønsker deg lykke til med testingen[:)]
 
Tusen takk igjen. Deilig å ha noen å diskutere disse følelsene med.
Har dere erfaring med Pergotime? Jeg har fått en masse ekle store kviser i ansiktet. [:'(]Minner mer om byller. Kan dette ha noe med Pergotime å gjøre?
 
Mensen kom idag desverre[&o]. Ingen baby denne gangen heller
 
Stakar deg! Føler san med deg, fordi jeg vet alt om hva du snakker om....
Jeg begynnte på Pregotime, men slutta på det fordi det ikke funka. Bynte heller på Metformin(sukkersykemedisin)....
Har ennå ikkke blitt gravid etter 2 1/2 års prøving....

Det er ikke lett, vennen!

Du får ha lykke til!


Klemma![:)]
 
Tusen takk for det. [:)] Håper det lykkes for oss snart. Nå har jeg to kurer til på Pergotime før gynekologen finner på noe annet. Så det er bare å krysse fingrene.
 
Føler med deg...
Har gått på pergotime siden april. Var gravid nå, men har hatt en MA[:(]
Har prøvd i over 2 år, så begynner å bli rimelig lei... Men ble på en måte litt positivt oppi alt det neg med MA at man i alle fall vet at man kan bli gravid.
Fått noen andre plager av pergotime? Første kuren min var helt forferdelig. Var rett og slett mannevond[:)] Men det ble bedre andre kuren...
Har dere noen barn fra før?
 
Tusen takk for all omtanke. Det er så godt å høre fra andre som har det likedan som jeg. Ja, vi har en nydelig sønn som blir 3 år i desember[:D] Jeg er veldig stolt av ham. Skulle ønske vi kunne gi ham en lillebror eller lillesøster, men ting tar tid![&:] Jeg fikk veldig ømme bryster av pergotime, og mensen ble litt på etterskudd, så du kan jo si at jeg begynte å håpe veldig. Ble desto mer skuffet da tante rød kom [&o] Jeg var også litt opp og ned i humøret kan man si [;)] Lykke til alle sammen. Håper det klaffer for oss snart!
Stooooooooor klem
 
Back
Topp