Kanskje få en second opinion?

*Sandermamma*

Forumet er livet
Blør som mange av dere vet enda. Er jo nå over syv uker siden fødsel. Ble oppringt av legekontoret igår, blodprøvene vi tok på seksukerskontrollen viser at jeg har jernmangel. Må begynne på tilskudd. Spurte samtidig ang blødningene. Ble oppringt idag.
Sånn gikk samtalen:

Meg: Hallo
Legekontoret: Jeg har snakket med legen, det er helt normalt å blø så mye nå, så bare ta jernpilller så går det bra. Sånn da vet du det. Ha en fin dag. Ha det.
Meg: Eh,ok, ha det bra.

Kanskje ringe å høre med noen andre eller?

Jeg ville ikke stressa så mye med det, 6 uker er vanlig, men både lengre og kortere er veldig vanlig....

Men ta jerntablettene dine, de hjalp meg etter fødselen. Følte meg piggere når jeg begynte på de.

Signerer *Perlemor* jeg[:)]

Jeg blødde i 8-9 uker etter jeg fikk mini[:'(] og gikk på jerntabletter lenge etterpå.

Pyton, men gi det litt lenger tid og husk å ta jerntablettene[:)]

Blødde ganske mye i 9-10 uker etter datteren min så jeg tror ikke du skal stresse. Den stoppet opp en stund/noen dager for så å starte igjen..

Inntil 12 uker står det her..

http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/fodselen/article498938.ece

Jeg blødde 6 uker etter vesla, og har nå blødd 6 uker etter SA. Så jeg tror ikke du trenger stresse med at du blør fortsatt etter en fødsel! Ta jern tabletter og se den ann litt...

Da venter jeg bare og ser. Er bare det at det er så forskjell fra legekontor til legekontor. Veninna mi som fødte ti dager før meg, ble sendt rett på sykehus og til ul for å se om det var morkakerester igjen, og det var det. Så om hun ikke har slutta å blø til fredag blir det utskrapning på henne.

Jerntabletter ja, det må jeg få kjøpt. Er så svimmel nå at jeg føler jeg skal gå i bakken hele tida,så kanskje på tide å ta seg en tur på apoteket.

Back
Topp