Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser jeg fingerne for at vi får positiv test til fredagHåper her også Skal teste fredag jeg også..Har ikke tålmodighet til å ikke prøveEr da mellom 9-11dpo
Det skjønner jeg godt har tester liggende jeg også og klarte ikke la være å brenne av en nå nettopp xDEr jo tidlig egentlig for meg å teste, men da jeg vet at jeg har d liggende blir d brått vanskelig å holde seg
Hvordan gikk d? Hvilken test bruker du forresten?Det skjønner jeg godt har tester liggende jeg også og klarte ikke la være å brenne av en nå nettopp xD
Sent from my iPhone using BV Forum
Oiii Gratulerer..Hvor mange dpo er du?Klør etter å teste selv, men er bare mellom 7-9dpo..Heihei! Vi planla også å teste på fredag da jeg har vært skikkig kvalm, reagert på lukter og slike ting.. Men jeg klarte ikke vente så jeg tok en på formiddagen idag, og den var svak men det var en strek. Så da tror jeg at jeg skal inn her Lykke til til dere andre!
Jeg bruker testene til billig strimler, men har tatt en tur på apoteket å kjøpt noen tester der som jeg skal prøve å holde meg til å ta til fredag eller i morgenHvordan gikk d? Hvilken test bruker du forresten?
Oooh så spennende gratuleerer sp masseHeihei! Vi planla også å teste på fredag da jeg har vært skikkig kvalm, reagert på lukter og slike ting.. Men jeg klarte ikke vente så jeg tok en på formiddagen idag, og den var svak men det var en strek. Så da tror jeg at jeg skal inn her Lykke til til dere andre!
Takk for det ) begynner å synke inn nå jeg er usikker, siste mens var 19feb, og jeg hadde sterke smerter 9mars så jeg trodde var el, men siden testen var positiv idag på ikke-morgenurin så vet jeg ikke.. Vi var ikke prøvere, så derfor har jeg ikke helt oversikten over dpo og sånne ting. Men jeg tror jeg har foreløpig termin 1.desember ) håper at dere også følger med )Oiii Gratulerer..Hvor mange dpo er du?Klør etter å teste selv, men er bare mellom 7-9dpo..
Takk og masse lykke til med testingen, skal ta en digital i morgen for jeg må jo dobbeltsjekke at det virkelig stemmerOooh
Oooh så spennende gratuleerer sp masse
lykke til deg ogsåTakk og masse lykke til med testingen, skal ta en digital i morgen for jeg må jo dobbeltsjekke at det virkelig stemmer
To gutteklumper født 08&13 <3
Da får vi et julemirakel sammen eller hver for oss men likevel sammenJeg vil og ha et julemirakel
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Haha ja det hadde vært supert!!Da får vi et julemirakel sammen eller hver for oss men likevel sammen
Tidligere Ungmamma90
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Krysser fingrene for dereHaha ja det hadde vært supert!!
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
JaaHaha ja det hadde vært supert!!
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
TakkKrysser fingrene for dere
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14