Kanskje et julemirakel?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Var det kanskje meningen at vi skulle få et lite jule mirakel?

Håper på positiv test kommende fredag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper her også:) Skal teste fredag jeg også..Har ikke tålmodighet til å ikke prøve;)Er da mellom 9-11dpo
 
Er jo tidlig egentlig for meg å teste, men da jeg vet at jeg har d liggende blir d brått vanskelig å holde seg:p:)
 
Er jo tidlig egentlig for meg å teste, men da jeg vet at jeg har d liggende blir d brått vanskelig å holde seg:p:)
Det skjønner jeg godt :D har tester liggende jeg også og klarte ikke la være å brenne av en nå nettopp xD


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heihei! Vi planla også å teste på fredag da jeg har vært skikkig kvalm, reagert på lukter og slike ting.. Men jeg klarte ikke vente så jeg tok en på formiddagen idag, og den var svak men det var en strek. Så da tror jeg at jeg skal inn her :) Lykke til til dere andre!
 
Heihei! Vi planla også å teste på fredag da jeg har vært skikkig kvalm, reagert på lukter og slike ting.. Men jeg klarte ikke vente så jeg tok en på formiddagen idag, og den var svak men det var en strek. Så da tror jeg at jeg skal inn her :) Lykke til til dere andre!
Oiii :) Gratulerer..Hvor mange dpo er du?Klør etter å teste selv, men er bare mellom 7-9dpo..
 
Oooh
Heihei! Vi planla også å teste på fredag da jeg har vært skikkig kvalm, reagert på lukter og slike ting.. Men jeg klarte ikke vente så jeg tok en på formiddagen idag, og den var svak men det var en strek. Så da tror jeg at jeg skal inn her :) Lykke til til dere andre!
Oooh så spennende :D gratuleerer sp masse :D
 
Oiii :) Gratulerer..Hvor mange dpo er du?Klør etter å teste selv, men er bare mellom 7-9dpo..
Takk for det :)) begynner å synke inn nå :) jeg er usikker, siste mens var 19feb, og jeg hadde sterke smerter 9mars så jeg trodde var el, men siden testen var positiv idag på ikke-morgenurin så vet jeg ikke.. Vi var ikke prøvere, så derfor har jeg ikke helt oversikten over dpo og sånne ting. Men jeg tror jeg har foreløpig termin 1.desember :)) håper at dere også følger med :))


To gutteklumper født 08&13 <3
 
Oooh

Oooh så spennende :D gratuleerer sp masse :D
Takk og masse lykke til med testingen, skal ta en digital i morgen for jeg må jo dobbeltsjekke at det virkelig stemmer


To gutteklumper født 08&13 <3
 
Jeg vil og ha et julemirakel :)


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Da får vi et julemirakel sammen:D eller hver for oss men likevel sammen :P


Tidligere Ungmamma90

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Haha ja det hadde vært supert!! :D :D


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Haha ja det hadde vært supert!! :D :D


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Krysser fingrene for dere :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
 
5dpo og det kløøøøøør i testefingrene :oops:
Er jo håpløst så har klart holde meg så langt. Enda 3 dager til jeg svir av første test. Føles så lenge til.
Mellom el og IKM er jeg alltid øm i venstre pupp. Pleier bli værre og værre for hver dag og forsvinnet idet tr kommer. Men nå er jeg skikkelig øm i begge puppene og værst i høyre. Håper det er et godt tegn :)


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Back
Topp