Kanskje det faktisk skal gå bra denne gangen :-)

didi83

DiDi83
Hurra! I dag har jeg vært på tidlig ultralyd. Og vi så en liten med bankende hjerte :-) jeg er så glad :-) var den mest surrete og kverulerende legen jeg har vært borti noen gang. Han begynte å påstå at jeg ikke har mistet så mange ganger jeg har og satte sammen en helt egen historie rundt dette. Mannen min ble litt irritert. Hehe :-P Men samme det, det viktige er at alt var bra så langt:-) 3 uker igjen til de magiske 12 :-)

Så bra !

Hmm.. Hørtes litt spesiell ut han legen da !

Hurra for et bankende hjerte!:Heartbigred Er mye rare leger rundtom! Skal du til han flere ganger?
Ikke som jeg vet om,så kommer nok til å spørre om å slippe han dersom jeg skal inn igjen på det sykehuset noen gang :-) men de har ikke fødeavdeling der så kommer nok til å ha oul på sykehuset jeg velger :-)

Skikkelig "pedagogisk" lege, NOT, ha-ha. Tenk å ha behov for å påstå det, burde jo skjønne at det er et tema han burde trå forsiktig rundt. Dust.

Gratulerer med å ultralyd da, så gøy å ha sett, begynner å bli skikkelig spent på det selv :-)

Så flott! :-) Håper gleden ved å se et bankende hjerte, overskygget dumskapen til denne ufølsomme legen!

Så bra ! Gratulerer med en sprellende liten bamsemums ❤️

Back
Topp