Kanskje blir det som jeg håpet?? :-O

Tipper jeg hadde EL rundt 24.juni ca. Hvordan skal jeg regne det ut da?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg sniker litt, men jeg tror at du skal regne første blødningsdag i SA som mens. Tror jeg har lest det et annet sted. Men du kan spørre på før svangerskapet for der er det mange som har peiling :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første dag SA blødning med meg var ikke riktig å regne det ut etter, da skulle jeg vært mye lengre på vei. Regnet fra unnfangelse (lege sa ogaå man ikke skal regne fra SA blødning) og fikk bekrefta lengde på tidl ultralyd. Da stemte d mer fra når blødnIng sluttet, ikke begynte


♡02.03.2015♡
 
Som regel så regner man jo menstermin utifra en standard syklus som sier at man har 28-dagers syklus med EL etter 14 dager og IKM 14 dager etter det igjen.

Så etter mine beregninger ... hvis du tror du hadde EL den 24. juni ville jeg tatt utgangspunkt i datoen 2 uker før, altså den 10. juni :)
Ifølge BV terminkalkulator har du da termin den 20. mars :)

(inntil videre.. ;) )
 
Takktakk, damer! :)
Stoler ikke heeelt på disse beregningene, da jeg ble satt tilbake så mye som 2,5uke forrige svangerskap på UL, men kjekt å ha en ca dato å gå etter såklart! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Som regel så regner man jo menstermin utifra en standard syklus som sier at man har 28-dagers syklus med EL etter 14 dager og IKM 14 dager etter det igjen.

Så etter mine beregninger ... hvis du tror du hadde EL den 24. juni ville jeg tatt utgangspunkt i datoen 2 uker før, altså den 10. juni :)
Ifølge BV terminkalkulator har du da termin den 20. mars :)

(inntil videre.. ;) )

20 mars var det jeg og kom frem til. Tror det stemmer greit :)


♡02.03.2015♡
 
Da er test nr 2 tatt, i og med at nr 1 var litt for svak..


Ble litt overraska, for jeg trodde den skulle vise 1-2uker :-O
Tok den nå nettopp med ettermiddag/kveldsurin :-D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1404752168750.jpg
    1404752168750.jpg
    37,2 KB · Visninger: 30
Back
Topp