Kanskje bare innom...(blødning)

Rosa3

Gift med forumet
Hei!
Jeg er ny her inne, og mulig bare en svipptur innom.
Termin 1.august med mitt 3. Barn..
Men nå har jeg blødd siden mandag..
Noen dager bare litt, andre litt mer.
Har tatt hcg for noen dager siden og skal ta ny på mandag. Legetime onsdag, med ul..

Gravidsymptomene gir seg ikke og kvalmen blir bare sterkere..
I mitt siste sv.skap mistet jeg en tvilling i uke 12. Pluss at jeg mistet i uke 5-6 før det igjen..

Er det andre som har opplevd blødninger i flere dager, men har hatt bra utfall?
Eller noen som har mistet som har erfaring med at symptomene ikke avtar..
 
Jeg blødde kraftig da jeg var 4+5. Hadde noen dager før med småblødninger og trodde jeg hadde fått mens før jeg fikk et innfall om å ta en graviditetstest... Blødde også da jeg var 5+4 men ikke like som den forrige. Vet ikke årsaken men foreløpig er alt bra og jeg fikk se et hjerte som slår igår (6+0)
Håper og krysser fingrene for deg! Så lenge du ikke har smerter og klumper så er oddsen på din side.
 
Jeg blødde kraftig da jeg var 4+5. Hadde noen dager før med småblødninger og trodde jeg hadde fått mens før jeg fikk et innfall om å ta en graviditetstest... Blødde også da jeg var 5+4 men ikke like som den forrige. Vet ikke årsaken men foreløpig er alt bra og jeg fikk se et hjerte som slår igår (6+0)
Håper og krysser fingrene for deg! Så lenge du ikke har smerter og klumper så er oddsen på din side.

Ingen smerter eller klumper..
Idag blør jeg nesten ikke heller og har vært veldig kvalm...
Er bare å vente på onsdag...
 
i mitt første svangerskap blødde jeg mye og ofte de første månende
 
i mitt første svangerskap blødde jeg mye og ofte de første månende

Veldig slitsomt å gå å lure..
Føler meg gravid enda, men samtidig tørr jeg liksom ikke å tro det...
Har som jeg skrev over, mistet to ganger før, og da var smertene helt jævlig...
Nå har jeg ikke hatt vondt i det hele tatt..
Men legen sa blodet kom fra "innsiden", livmor, og da er det vel gitt?
 
Veldig slitsomt å gå å lure..
Føler meg gravid enda, men samtidig tørr jeg liksom ikke å tro det...
Har som jeg skrev over, mistet to ganger før, og da var smertene helt jævlig...
Nå har jeg ikke hatt vondt i det hele tatt..
Men legen sa blodet kom fra "innsiden", livmor, og da er det vel gitt?

ikke nødvendig vis 1 svangerskap gikk bra å ut kom en sprell levende baby som snart er 9 år ☺ blødde mye å lenge (mens lignende)
 
ikke nødvendig vis 1 svangerskap gikk bra å ut kom en sprell levende baby som snart er 9 år ☺ blødde mye å lenge (mens lignende)

Ok. Takk for svar..
Hører flere som opplever det samme, og at det går bra.
....og motsatt... Hater å vente
 
Har du fått svar på hcg? Jeg er i samme situasjon. Har hatt det som virker som en svak menstruasjon siden lørdag, og det var også da jeg testet positiv for første gang (neg på fredag). Testet igjen i dag tidlig, og prøven var sterkere positiv enn på lørdag. Skjønner ingenting...var hos legen i går og tok hcg. Hun trodde jeg hadde en kjemisk abort. Veldig spent på svar på prøven!!
 
Samme her.. Blødde litt lørdag også mandag og tirsdag har jeg blødd godt på morran når jeg står opp også gir det seg.. Har time 16 des hos spesialist, så tenkte å vente til da... Får ul da så..
 
Har du fått svar på hcg? Jeg er i samme situasjon. Har hatt det som virker som en svak menstruasjon siden lørdag, og det var også da jeg testet positiv for første gang (neg på fredag). Testet igjen i dag tidlig, og prøven var sterkere positiv enn på lørdag. Skjønner ingenting...var hos legen i går og tok hcg. Hun trodde jeg hadde en kjemisk abort. Veldig spent på svar på prøven!!

Skal inn imårra tidlig.
Tatt to HCG prøver nå med 5 dager imellom.
Regner med han tar ul også å ser om der er liv eller eventuelt det som var er ute...
Veldig spent, for jeg tror jeg fortsatt er gravid...
 
Så spennende! Krysser fingrene for at alt står bra til i magen. Hold oss oppdatert :)
 
Da var det nok en ny sa her altså..
HCG hadde på 5 dager gått fra 23 til 2...
Og UL viste at alt var ute...

Det positive er at jeg får hjelp med hormoner neste gang, siden dette er min 3. SA...
(Forrige 2 var 2007/08, så er egentlig ikke "kvalifisert" lenger, men fastlegen er fantastisk!)

Var ikke planlagt graviditet, så nå får vi tid å planlegge og kjenne litt på alt først...
Er trist selvfølgelig, men vår tur neste gang☺️
Åsså har vi jo 2 nydelige fra før❤️❤️

Lykke til til dere andre❤️
 
Huff, så trist å høre :( satser på at det klaffer neste gang!
 
Klem til deg! Det er alltid veldig trist å miste :-(
Håper dere får samlet dere litt og at det klaffer snart igjen❤️
 
Da var det nok en ny sa her altså..
HCG hadde på 5 dager gått fra 23 til 2...
Og UL viste at alt var ute...

Det positive er at jeg får hjelp med hormoner neste gang, siden dette er min 3. SA...
(Forrige 2 var 2007/08, så er egentlig ikke "kvalifisert" lenger, men fastlegen er fantastisk!)

Var ikke planlagt graviditet, så nå får vi tid å planlegge og kjenne litt på alt først...
Er trist selvfølgelig, men vår tur neste gang☺️
Åsså har vi jo 2 nydelige fra før❤️❤️

Lykke til til dere andre❤️
Ei venninne av meg mista tre ganger på rad, og på fjerde graviditet fikk hun hormonhjelp fra positiv gtest:) Nå er hun 27 uker på vei!
 
Back
Topp