kanskje 3 snart?

MNJ

Elsker forumet
hallo alle sammen[:)]

etter en laaang periode der jeg har vært ganske klar for å bli tre, men mannen min ikke har vært fullt så klar enda, kom det store gjennombruddet i går! for da sa min kjære at han gjerne vil at vil skal forsøke å bli tre![:)] måtte spørre han i morges om jeg hadde drømt det, men det hadde jeg heldigvis ikke[:D]...så nå går jeg i konstant lykkerus og det er jo veeeldig spennende! er ikke helt inne på det der eggeløsningsopplegget, men er såpass sent i syklusen at jeg regner med at jeg hvertfall må vente noen uker før det eventuelt kan skje noe. håper vi slipper å vente så veldig lenge hvertfall[:)]

Lykke til det er en meget spennende tid!!!

Fikk en ny bekreftelse i går selv jeg... Han ville at jeg skulle ta det rolig nå for jeg har så mye vondt.. Han trur kanskje at det
er noe på gang. I vårt tilfelle tok det lang tid før han sa at han ville at vi skulle bli 1 til, men vi hadde ubeskytta sex lenge å
det som han sa var en måte å si at det var greit å få barn...

veldig koslig å bli en deg av forumet![:)]
er det noen som vil opplyse meg litt med eggeløsning og sånt?[&:]
jeg har alltid vært ganske regelmessig, men har hatt litt tullete syklus i det siste, så jeg vet ikke helt hva syklusen min er engang...
lykke til, til alle som prøver...veldig spennende!

Velkommen hit

velkommen hit, her er det kjempe koselig og mangen av de som er her er faktisk like kunskap rike som legene. helt utrolig men sant.

Velkommen hit..[:D]
håper du snart blir gravid, da[;)]

lykke til[:)]

Lykke til så masse[:D]

Hei og velkommen hit [:D]
her har det vært litt motsatt .. han som har hatt lyst på at vi skal bli tre lenge, men ikke jeg .. har så klart hatt lyst, men jeg er en sånn planlegge type .. å det må passe litt også .. hehe [:D]
har dere akkurat begynt å prøve maria?
klem

hei:)

ja...jeg har vært klar veldig lenge, men han har holdt litt tilbake. vi gifta oss i fjor og begge ønska å ha litt tid for oss selv først. men i slutten av september sa min så kjære at han ville at vi skulle prøve:)
jeg hadde en SA for litt over 1 år siden (i uke 10), gikk på p-piller en liten stund, men slutta for 1 år siden...det er først på sensommeren at syklusen min er back to normal....det kjennes bra:)
og nå blir det veldig spennende å se hva som skjer...har nettopp hatt tante-besøk, så nå er vi jo igang:)

enn du da miss85, har du gitt etter for mannens ønske?:)

Så koselig :maria!

Veldig deilig å høre at mannen er klar kan jeg tenke meg. Dette venter jeg på å høre selv, og tror jeg kommer til å hoppe opp og ned av lykke den dagen det skjer. Han er heldigvis på glid!!

Kos dere masse i prøveperioden. Det ligger en link på hovedsiden her der du kan regne ut en omtrentlig tid for eggløsning. Ellers er det veldig mange her inne som tar eggløsningstester hver måned for følge med på syklusen sin. Vi driver også med "tappe-tafsing", les mer om det på pernille.info.

Lykke til med prøvinga :maria!

hei igjen maria!
tja .. har vel egentlig ikke gitt etter for gubbens ønske [:D] det har så klart vært mitt ønsker også, men følte at det må passe litt også .. men jeg har tenkt gjennom dette og når det egentlig passer å få barn. Å svaret er vel at man bare må ta seg tid til det .. eller noe slikt .. det viktigste er iallefall at jeg har en jeg vil ha barn med og at vi vet at vi begge ønsker det [:D]

Back
Topp