Kanskje 2? Hmmmm=)

Thesso_88

Forelsket i forumet
Hei jenter!

Ellers fikk jeg tlf fra legen idag. HCG var forrige Fredag (1 uke siden), 1670. Og idag sa hun på legekontoret at det tilsvarte uke 5-6. Og dette var da jeg var akkurat 4uker. Veldig rart om den var så høy med uke 4 liksom, når disse verdiene tilsvarer uke 5 og 6 hehe. Kan jo nesten mistenke 2=p Om det er så høyt så tidlig...Ikke vet jeg=p

Hun i respesjonen ble ihvertfall veldig stille da jeg sa jeg var i uke 4 da den prøven ble tatt og at jeg nå er i uke 5 imorgen hehe.

Hva tror dere? Om HCG veriden?=)

Uke 3 = hCG på 3 - 40
Uke 4-5 = hCG på 40 - 300
Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000
Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000
Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000
Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000
Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000

Som dere ser skulle jeg hatt mellom 40 og 300 i uke 4-5, men min var på 1670=p

Oj, oj. Dette blir spennende....

Ja den var svært høy for å være så lite på vei ifølge flere tabeller. Men min svigerinne mente det ikke var to fordi det var helt normalt å ha høyt. Hun hadde veldig høy HCG nå, noen og 30tusen og hun er 9 uker tror jeg eller 10. Og hun har kun 1 da.

Så jeg vet ikke. Spennende uansett=)

Blir spennende å se :D

Med Emilie i uke 3+3 hadde jeg 193 og i uke 4+3 hadde jeg 2692 og i uke 6 10 587. Og Emilie var ikke tvilling hehe...

Hcg nivåer kan være veldig individuelt, noen har høyt og noen har lavt. Men når det på en måte er over gjennomsnittet så kan jeg godt forstå at du begynner å lure.. Men spennende er det HVERTFALL

Ja jeg sitter ikke å håper på 2 liksom, men er bare fasinert over hvor overgjennomsnittet høyt det er=) Men time will show!

Er tvilling og trillinger på min mann sin side + jeg brukte Pergotime på denne pp. Men vi får se=)

Det hørtes mye ut ja.. Du er ikke litt lenger enn du tror da..? Ellers skal vi vel ha vår del med twins her også, så det kan jo være du som skal stå for det..? Blir spennende å se!

Jeg tviler for ukeindikatoren for 2 uker siden sto det "Gravid 1-2", og hadde EL 18-19 Mai som gyn. bekreftet og som alle testene mine gjorde=p Så at jeg ikke er lenger enn 5 uker idag, det er en sikkerhet=)

Thesso_88 skrev:
Ja jeg sitter ikke å håper på 2 liksom, men er bare fasinert over hvor overgjennomsnittet høyt det er=) Men time will show!

Er tvilling og trillinger på min mann sin side + jeg brukte Pergotime på denne pp. Men vi får se=)

Spennende.. ! Men at det er tvillinger på din manns side har ingenting og si.. Det er kvinnene som viderefører det genet..! :)

Spennende!!!:)

Back
Topp