Kansje meg i dag?

Gullklump

Forelsket i forumet

8 dager på overtid, har time for igansetting på søndag...

Men kl 4 i natt begynte det rier, og har hatt det hver halvtime frem til for 3 kvarter siden, etter det hvert kvarter, håper det øker utover dagen..... 

Og at lillegutten kommer ut. Hadde vært fantastisk og prøvd uten å bli igansatt...

Så nå venter jeg bare på at det skal bli 3-4 rier på 10 min, så jeg kan ringe føden.... Men er vel en stund igjen der enda...... 

Håper jeg får en litt smertefull dag, så jeg blir ferdig 

Å så spennende!! Masse lykke til Gullklump!  Gled deg!!

Masse masse lykke til!! :-)
Tenk så kjekt når fødselen er over og du får se lille prinsen din!!! :-)

aiai - så spennende :) Lykke til!

Kjempe masse lykke til :) Kanskje er du allerede ferdig også :)

Hei....

Jeg er fortsatt hjemme.....5 timer med rier hver 30 min, 5 timer med 15-20 min mellom hver,  3 timer med rier hvert 5 min nå.... 

Barnevakten har litt lang vei og reise, men ringte nå, så de er her om 2 timer, så da reiser jeg inn på sykehuset og sjekker....

Ringte føden for en og en halv time siden, de sa jeg måtte komme når jeg følte for det... 

Greit jeg har gjort det før, men da ble jeg igangsatt, så jeg har ikke peiling...... Føler meg litt teit og litt som et spørsmålstegn, men, men... 

venter også nr 2 og for to dager siden sendte jeg sms til mannen om at han kunne handle inn litt mat til fødestuen, her skjer det ting. Han kom superstresset hjem fra jobb og var klar for fødestua. Det var ikke babyen. DEt var en dag med masse sterke kynnere og jeg var så sikker på at nå! Nå kommer babyen. Siden er det ikke noe som har skjedd...

Så om det er noen trøst så er vi to som har gjort det før, men ikke helt har peilingen ;)

Ser nå at det er snart 17 timer siden siste meldingen fra deg. DA er du sikkert på fødestuen da!  Lykke til :)

Back
Topp