Kansje det bli et nytt søskenbarn på babyn i september også:-)

silha

Forelsket i forumet
Snakket akkurat med søsteren min. Å hun sa at hun skulle hatt mens for ca 1 uke siden:-) gøy. Det kom hun på nå når jeg fortalte at hun skulle bli tante:-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så artig da,om det stemmer :D

Så morro! :) Når jeg gikk med førstemann, så viste det seg etter hvert at søstra til ssmboern hadde samme termindato som meg ;) og de kom til verden bare 9 timer mellom hverandre, søskenbarnet like før 12 om kvelden om min morgenen etterpå, så de fikk 2 forskjellige dager da ;) hehe

Ja synes det var kjempe gøy. Håper det blir tante barn på meg også:-)

Så morro! :) Når jeg gikk med førstemann, så viste det seg etter hvert at søstra til ssmboern hadde samme termindato som meg ;) og de kom til verden bare 9 timer mellom hverandre, søskenbarnet like før 12 om kvelden om min morgenen etterpå, så de fikk 2 forskjellige dager da ;) hehe
Så gøy:-) men litt greit med forskjellige datoer da:-)

Så gøy:) Jeg fikk vite at bestevennina mi har temin 3 uker før meg...kjempe kjekkt :) Sist gikk jeg gravid med en annen veninne...hun fikk 8 uker etter meg...veldig kjekt å ha noen å ver med i permisjonstida.

Så gøy å kunne gå gravid sammen med sin søster da :)
Jeg er jo gravid med nesten "søster" mor med liten spire ;) og det er veldig kjekt

Back
Topp