Kaninby

nemi.marselia

Forumet er livet
sett å holl på å le mæ kvækk ihjæl her
Katarina ser på kaninby sammen m bestefaren
å di søng å danse å hoppe. samt han kaste ho oppi saccosekken m jævne mellomrom.

så ett spm t slutt: nån som veit om man kan få kjøpt dvd m kaninby?

Min sønn danser og hopper når kaninby kommer på! Ikke mye tv han ser, men Kaninby er iallefall en favoritt!

Har sett etter Kaninby DVD i butikkene men har ikke funnet noen, så jeg lurer og på det samme som deg [:)]

ORIGINAL: Sense

Min sønn danser og hopper når kaninby kommer på! Ikke mye tv han ser, men Kaninby er ialefall en favoritt!

Har sett etter KaninbyDVD i butikkene men har ikke funnet noen, så jeg lurer og på det samme som deg [:)]

sånn e Katarina å.  d e liksom nesten bærre kaninby ho lika å vi har ikkje kanalen den går på.
(like bob å)

Jeg skulle også ha hatt den dvd om den finnes for trine blir ellevill hver gang den kommer på tv[:D]

Morsomt at bestefare r så engasjert sammen med barnebarnet sitt[:)]

ORIGINAL: munter

Jeg skulle også ha hatt den dvd om den finnes for trine blir ellevill hver gang den kommer på tv[:D]

sist helg sto di i kvær sin stol å dansa t kaninby[:D]

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: munter

sist helg sto di i kvær sin stol å dansa t kaninby[:D]

De har det nok kjempefint sammen. [:)] Jeg aner dessverre ikke om man kan få kjøpt det, men skal si igra om jeg ser det. [:)]

Hvilken kanal og når blir dee sendt. Har aldri hør om de jeg[8D]

ORIGINAL: Frumus.

Hvilken kanal og når blir dee sendt. Har aldri hør om de jeg[8D]

playhouse disney gikk d på men klokkeslett veit æ ikkje men  d gikk når æ starta tråden

Tror det er 7 på hverdager iallefall, men går vel utpå dagen engang og .... i går gikk den kvart over 9 iallefall... (jepp, er en favoritt her også[:D])

ORIGINAL: *LovelyDream*

kannin by er veldig ny. så den får man ikke på dvd ennå. men jeg har hørt at disney ikke vil gi ut dvd eller selge til andre tv kanaler. for alt skal høre til disney kanalen. sikkert fordi de ikke vil miste seere.

om det stemmer vet jeg ikke.

æsj då
bi mange tura t besteforeldran her ja

d va nu man sku ha hatt mulihet t å tatt opp sånt ja

Back
Topp