munter Forumet er livet 13 Apr 2007 #1 Jeg drakk nettop litt vann med kanel oppi, fyttirakkeren å det smakte ekkelt, brakk meg flere ganger etterpå, men kastet heldigvis ikke opp. Så får håpe det virker[:D][:D][:D]
Jeg drakk nettop litt vann med kanel oppi, fyttirakkeren å det smakte ekkelt, brakk meg flere ganger etterpå, men kastet heldigvis ikke opp. Så får håpe det virker[:D][:D][:D]
Ramnan78 Elsker forumet 13 Apr 2007 #4 Prøv å kjøp deg kanelstenger i stede og kok de slik at det blir te i stede. Ikke så ille det altså. (skal virke som modning, slik som bringebærbladkapsler)
Prøv å kjøp deg kanelstenger i stede og kok de slik at det blir te i stede. Ikke så ille det altså. (skal virke som modning, slik som bringebærbladkapsler)
Manne85 Elsker forumet 13 Apr 2007 #5 De selger og kanelkapsler på helsekost, for dere som vil prøve det.. Skal forresten og begrense søtsug som mange av oss sliter med..=) hehe
De selger og kanelkapsler på helsekost, for dere som vil prøve det.. Skal forresten og begrense søtsug som mange av oss sliter med..=) hehe