Kanelsnurrer med vaniljekrem? HVOR?

Grete71

Forumet er livet
Altså, HVOR skal den gule kremen? [:)] Smøres på sammen med smør, kanel og sukker FØR det rulles sammen, eller oppå toppen etterpå? [:)][:)][:)][:)]

Jeg tror du vil slite noe innmari med å rulle sammen deigen om du putter den inni.
På jobb hadde vi kremen på helt til slutt før vi stekte (men det var ikke kanelsnurrer da, vanlige shellboller)[:D]

Hehe ja kanskje det.. Blir kanskje litt klissete og rart.. Må nok kanskje bare ha en dasj oppå før steiking. [:)]

Min personlige mening er at man ikke skal ha sånn krem på kanelsnurrer, men uansett ville jeg ikke hatt den på før kanelsnurrene var omtrent klar til steking. [;)]

Jeg lager ofte sånne boller :p og jeg smører et tykt lag med vaniljekrem på før sukker og kanel. Er ingen problem å rulle den, men blir litt klissete når du skal skjære opp pølsa.. :) men må ha mye krem på ellers forsvinner den i stekingen :)

Smører den også på før jeg har på sukker og kanel. Er såååååå godt, da[:D]

Men du kan jo selvfølgelig ha på etter at den er rullet sammen. Bare trykke ned litt i midten.

sign! mmmm det skal jeg lage i dag!
ORIGINAL: mammatilgullet

Jeg lager ofte sånne boller :p og jeg smører et tykt lag med vaniljekrem på før sukker og kanel. Er ingen problem å rulle den, men blir litt klissete når du skal skjære opp pølsa.. :) men må ha mye krem på ellers forsvinner den i stekingen :)

jeg lager alltid en grop i snurren når de ner ferdig jeg.. og putter gulkremen oppi der.

er vel ikke verre å rulle den med krem inni enn når man lager pizzasnurrer med kjøttdeig osv inni?[8|]

Skviser det oppi i midten. Greieste er å ta kremen i en frysepose og klippe hull i hjørnet. (om man ikke er så svansert at man har sprøytepose fra før av da)

Back
Topp