Kanel?

Veslema

Forelsket i forumet
Hvor mye kanel skal til????? Nå har jeg spist masse kanel blandet med litt is for å svelget det.... Fakisk ikke så ille[:)] Så da venter jeg på rier da. Er 4 dager over u.l termin i dag, og 10 over menstermin..... Er sååååå lei. Skal tl jordmor å bli tøyd senere i dag!!!!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å IKKE prøve noen kjerringråd, men.. I går lagde jeg og lillegutt "kanelvaffler" [:D] Han fikk bestemme mengden kanel som skulle i røra, så røra ble helt brun [:D] Men smakte ikke så gæli faktisk [:)]

Men.. har ikke ul termin før 1.november.. så må kanskje lage en ny porsjon til helga [:D]

.. så.. jeg aner ikke hvor mye kanel som skal til.. eller om det hjelper [:)]

jeg blanddet massssse kanel i kaffien....ble nesten ei suppe, og drakk to kopper av det...dette hadde kun en type effekt på meg - kvalme resten av dagen[:'(]
men håper det funker på deg[:)]

ORIGINAL: Veslema

Hvor mye kanel skal til????? Nå har jeg spist masse kanel blandet med litt is for å svelget det.... Fakisk ikke så ille[:)] Så da venter jeg på rier da. Er 4 dager over u.l termin i dag, og 10 over menstermin..... Er sååååå lei. Skal tl jordmor å bli tøyd senere i dag!!!!

kanel er oppskrytt.Jeg har forsøkt og det fungerte ikke. det eneste som gir rier hos meg er røde druer, druejuice og sikkert alkoholfri rødvin (men det har jeg ikke prøvd enda).
Prøv dessuten å stå med bena fra hverandre, rett i ryggen, tipp bekkenet fremover og gyng opp og ned. Da kjenner jeg at ting skjer p.g.a tyngdekraften.

Back
Topp