Kanel

Krølla82

Forumet er livet
Er det noen her inne som IKKE spiser, grøt av div typer, kanelboller, kanel generellt eller drikker noe som inneholder kanel?[:D] Jeg sitter og fniser litt av oss jenter. Vi er nå noen søtinger da.[:D]

her har jeg drukket litt eple og kanel te [:)]

men har ikke hatt noe virkning [;)]

ORIGINAL: gulledulle

Er det den med eple, kanel og rosin du har?

ORIGINAL: Krølla82

nei , er bare eple å kanel [:)] kjøpte den på helsekosten ..

ORIGINAL: Krølla82

nei , er bare eple å kanel [:)] kjøpte den på helsekosten ..

Ok, jeg kom tilfeldigvis over en kanel te på matbutikken...den er nok ikke like sterk da,men den ga meg jammen menssmerter de dagene jeg prøvde den. Ikke drikki det på 2 dager og menssmertene er borte igjen...hehe..så aner ikke om det er tilfeldig, men teen er god den...hehe...skal prøve igjen med den i morra og se om smertene kommer tilbake. Gjør de det er ihvertfall jeg solgt...hehe[;)]

Nå må vist jeg ta meg en tur på butikken:) blir sulten jeg..

jeg svarte at det går i kanel her, for jeg må jo innrømme at jeg testa det ja! Både på grøt og i boller og te.. [8D]

Vannet mitt gikk på kvelden samme dag som jeg skrev tråd her inne om at jeg spiste eple med kanel i mikroen til lunsj (for å se om det satte i gang noe). Det ble også til en kanelsnurr og vaniljeyoghurt med litt kanel i senere samme dag.. Ingen aning om noe av dette satte i gang noe i forbindelse med fødsel, men hvem vet.. [:D]

Jeg har spist grøt med kanel tidligere, men mest fordi sønnen elsker grøt[:)]

I dag har jeg laget kanelte og den var faktisk super god[:D] så da har jeg helt innpå med en liter, hehe

Jeg har spist eple med kanel og varm sjokolade med kanel etter råd herfra, men har så langt ikke merket noe forskjell [&:] 

Back
Topp