Linka Gift med forumet 26 Feb 2006 #1 Hei damer !!! Prøver og oppdatere fødelista i januar og lurer derfor på noen få ting. Hva heter nurkene deres??? Kanel Marianne VP Håper at dere titter innom snart og at alt er bra med dere og gullungene deres. Klemmer fra meg og lille Alexander
Hei damer !!! Prøver og oppdatere fødelista i januar og lurer derfor på noen få ting. Hva heter nurkene deres??? Kanel Marianne VP Håper at dere titter innom snart og at alt er bra med dere og gullungene deres. Klemmer fra meg og lille Alexander
mamseen Elsker forumet 26 Feb 2006 #4 Når hadde du termin og hva heter nurket?? Mamma 21 jeg hadde termin 25 januar og fikk 18 januar. og gullet mitt heter martin
Når hadde du termin og hva heter nurket?? Mamma 21 jeg hadde termin 25 januar og fikk 18 januar. og gullet mitt heter martin
J jessie Blir kjent med forumet 27 Feb 2006 #6 Hei hei!! Alt du skal vite da.... : ) Jeg hadde termin 29 desember. klem...
P Pearl81 Glad i forumet 28 Feb 2006 #8 Heisann![:)] Jeg hadde termin 16.jan. og fikk den 12.jan. Hun heter Henriette Maien