Kanel=Fødsel?

Cec*

Glad i forumet
Har jo hørt at kanels skal sette ting i gang. Men hvor mye kanel er det snakk om? Har tatt meg en spiseskje, og skylt ned med melk. Hvor mange skjeer til må jeg ta for at det skal ha effekt..?[8|] noen som vet? Keen på baby nå[:D]

hehe er vel som alle andre kjerringråd.. det KAN starte fødsel.. hvor mye du må ta aner jeg ikke, men spiser du kanel bart?? fysj og fy..[:'(]
Vet ikke om det har noe effekt, men gi beskjed om det ender i rier da[:D]

Har hørt en dl... [:'(] Så må myyyye til... hehe

Prøvde det da jeg gikk med nr 1, men gav opp.. fikk det rett og slett ikke ned...

Hørt at man skal blande ett par skjeer i et glass vann og drikke det

Uansett [X(][:'(] Høres ekkelt ut.

Lykke til!

Veeel, vil anta du får leverproblemer før det setter i gang noe særlig med fødsel. Nei, har ikke tro på kjerringråd, med andre ord [8D]

det er med andre slike ting.
om man må spise 7 kg ananas for at det muligens skulle kunne sette noe igang, hvor mye kanel må man spise da?[8D]
man kommer ikke til å føde av å spise litt kanel. og jgør man det hadde det skjedd uansett.
sånn er det bare desverre, men sannt[8D]

Hehe, prøvde meg på ananas også en dag, men langt ifra 7 kilo. Spiste da egenlig av sug av ananas, ikke av igangsetting av fødsel. hihi. Jeg tok kanel oppi en skål og tok litt på en spiseskje, tok den i munnen og tok melk i munnen og gjorde sånn en gjør med munnskyllevann. Fortsatte til skåla var tom. Var ikke ille, men ikke godt heller[8D] Hørt også at man kan varme et glass melk med en ss margarin i og drikke det. Kanskje det kan fynke? hehe

eeehhh nu har det sæ sånn at æ jobbe sammen med en kokk og han fraråda mæ te å spise kanel....du kan kvele dæ sjøl med det vess du spise mere enn 1 tskj iløpet av 1 dag!!!! så mitt forslag e vær forsiktig,og dessuten går det utover levra[&:]

Kanel er ingen føde-garanti på![8D]
Jeg har fått dilla på havregrøt med sukker og kanel, så isåfall burde fødselen min startet for lengst.
Det beste modningsrådet er vel sex og å holde seg i bevegelse [:)]

hehe... jeg laget eplekake med masse kanel på og spiste eple med kanel og sukkerblanding på kvelden før fødselen min startet.. men om det bare var kanelen sin skyld eller at jeg hadde menstermin min og vesla var klar for den store verden er jeg litt skeptisk på [8D]

Prøvde det - funket ikke!! Man skal lage en slags tykk grøt med det. Masse kanel blandet med litt vann, og fy så dårlig man blir [:'(] ikke til å anbefale!

ORIGINAL: Frøken Lillan

Grøt med kanel til frokost

Kanelboller til kaffekos

Middag med noe kanel

Kanel og eplebiter til kos

Kanel-te mot kvelden

Grøt med kanel til kvelds

DA burde det skje noe :PPPPP

Da er jo du sikkra å føde i natt da![:D] hehehe. lagde meg kanel-te med anisfrø i. Det smakte godt det!
Mye bedre enn pulverform! Jeg er jo godt moden fikk jeg vite i dag, så kan jo kanskje være med på å sette ting i gang[:)]

ORIGINAL: Cec*

ORIGINAL: Frøken Lillan

Grøt med kanel til frokost

Kanelboller til kaffekos

Middag med noe kanel

Kanel og eplebiter til kos

Kanel-te mot kvelden

Grøt med kanel til kvelds

DA burde det skje noe :PPPPP

Da er jo du sikkra å føde i natt da![:D] hehehe. lagde meg kanel-te med anisfrø i. Det smakte godt det!
Mye bedre enn pulverform! Jeg er jo godt moden fikk jeg vite i dag, så kan jo kanskje være med på å sette ting i gang[:)]

Har ikke gått igjennom en der altså. Var bare en liten dagsdiett til deg :P Litt tidlig for meg enda vil jeg tro,hun kan holde seg inne litt til :P

ORIGINAL: GiveMePancakes

Prøvde det - funket ikke!! Man skal lage en slags tykk grøt med det. Masse kanel blandet med litt vann, og fy så dårlig man blir [:'(] ikke til å anbefale!

jeg har i tillegg hørt at det kan være farlig da ikke alle mennesker tåler så mye kanel......

og dere med bt som er på vei opp... ikke bra med kanel og lakris da..

Kanel ble i gamledager bruk for å forsterke rier, så jeg tror nok ikke det skjer noe om kroppen ikke er klar... [:)]

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: GiveMePancakes

jeg har i tillegg hørt at det kan være farlig da ikke alle mennesker tåler så mye kanel......

Oi, der kan man se. Kjerringråd er ikke alltid gode greier [8|]

Back
Topp