Kanariøyene

An9e

Glad i forumet
Ka e din favoritt? Koffår?

Ska på tur i oktober, har heile veien tenkt Fuerteventura, men nå lure eg på Lanzarote.. [&:] Vanskelig valg [8D][:D]

har bare vært på gran canaria jeg.
men har vært der MYE! førstye gang var jeg 5,5 år. Besteforeldrene mine har bodd der fra jeg var 4 år og til i sommer. Nå orka ikke bestefar reisa frem og tilbake mer, og han ville være nærmere familien sin. Han fylte nettopp 90.

Fuerteventura!
Stille og rolig med fin natur!
Barnevennlig[:D]

Men Alcudia og hotellet Nuevas Palmeras(ving) er min absolutte favoritt!!
Men er ikke så varmt der om vinteren desverre[8|]

Bare vært på Lanzarote jeg, så stemmen min gikk dit, men skal til Grand canaria i Nov .o)

ORIGINAL: juuli

Fuerteventura!
Stille og rolig med fin natur!
Barnevennlig[:D]

Men Alcudia og hotellet Nuevas Palmeras(ving) er min absolutte favoritt!!
Men er ikke så varmt der om vinteren desverre[8|]

Kor på Fuerteventura va du? [:)]

ORIGINAL: Otto

Bare vært på Lanzarote jeg, så stemmen min gikk dit, men skal til Grand canaria i Nov .o)

Kor på Lanzarote va du? Gode mat? Koss va strendene? [:)]

ORIGINAL: An9e

ORIGINAL: Otto

Kor på Lanzarote va du? Gode mat? Koss va strendene? [:)]

Var på porto del carmen. God mat de fleste stedene og stranden kjempefin[:)] Er vulkansksand, så er finkornet mørk sand[:D] 

Jeg har bare vært på Lanzarote og vurderer Kanariøyene igjen i okt./nov., men da skal jeg ikke dit. Der vi var var det ikke noe fine strender, ingen strandbarer etc., og det var det heller ikke så langt vi kunne gå..... Husker ikke akkurat hva det het nå, men kan finne det ut :)

Vært på 3 av de .. men mest å finne på på selve gran canaria...
Fuerteventura er det mange flotte naturiststrender thi hi .. ikke store øya og ikke mye å finne på men er likevel flott å kjøre rundt... masse geiter og kjempegodt med geit og vin på tur ...

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Har ikke vært på Tenerife....

Jeg har vært på lanzarote .. men da var jeg 13... dro med min tante og onkel og dems barn-- og jeg syns det var veldig barnevennlig der ... har ikke vært på de andre stedene dessverre...

vært 2 ganger på grand canaria, puerto rico så vi føler oss litt ferdig med det stedet liksom...derfor reiser vi til tenerife 28 november[:D][:D]

Har kun vært 2 ganger i Puerto Rico, passer nok bedre å reise dit uten unger pga bratte bakker og mye festing.. Har også lyst på til Kanariøyene i høst/vinter, tror det blir Tenerife da[:)]

Back
Topp