Kanariøyene i januar

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Noen som har vært der da?
Blir mest sannsynlig Tenerife eller Gran Canaria.

Har kun vært der på sommerstid, og må vite om temp er høy nok til at vi kan bade osv :-)

Vi var i starten av januar 2012 på Gran Canaria.
Temperaturen var sval, men deilig. Vi badet både i sjøen og i basseng på hotellet =)
Det kan blåse litt kaldt da, men temperaturen er omtrent som en god sommerdag i Norge :D
Genser og bukse- temperatur på kvelden ;)

Vi var i starten av januar 2012 på Gran Canaria.
Temperaturen var sval, men deilig. Vi badet både i sjøen og i basseng på hotellet =)
Det kan blåse litt kaldt da, men temperaturen er omtrent som en god sommerdag i Norge :D
Genser og bukse- temperatur på kvelden ;)
Ok. Hørtes deilig ut.... :-)
Drømmer meg bort.. men må vite at det er en ok temp :-)
Og det høres det ut som da.

Var der i slutten av feb i år og det var surt. Og bassengene var kalde:(
Guttungen hadde gledet seg sånn til badeland men orka ikke mer enn ett par min.
Jeg fikk så vondt av han:(

Var der i slutten av feb i år og det var surt. Og bassengene var kalde:(
Guttungen hadde gledet seg sånn til badeland men orka ikke mer enn ett par min.
Jeg fikk så vondt av han:(
Er det sant?
Hvor var dere? Skjønner det var skuffende :-(

Jeg har vært på Gran Canaria rundt jul i to år og stortrives! Akkurat perfekte temperaturer og alt :) Bare sjekk opp at dere ikke drar i "regntiden" som er på ca. 3 uker :) Pleier å være rundt jul, mener jeg å huske :)

Vi har vært i midten av desember mange ganger. Stort sett er været bra, ca 22-25 grader. Vet ikke badetemp, men det er mer enn varmt nok for oss. Men det KAN også komme skikkelige regnskyll, og det er ikke like stabilt vær som på sommeren.

Du må bare velge riktig sted på Gran Canaria, noen steder kan det være kaldt og ustabilt vær.

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som har vært der da?
Blir mest sannsynlig Tenerife eller Gran Canaria.

Har kun vært der på sommerstid, og må vite om temp er høy nok til at vi kan bade osv :)
Har vært der ja, kjempefin temp :)
men anbefaler virkelig puerto rico eller amadores på denne tiden, det blåser til tider kald vind i f.eks playa del ingles og maspalomas :)

Har mest lyst til å reise til Tenerife, da jeg har vært på GC flere ganger. Men T har jeg ikke vært siden jeg var liten :-)
Pluss tanten og onkelen min bor der på vinteren :-)
Er det greit der og nå? :-)
De sier ja, men er litt eldre og bader ikke uansett :-D

Vi har vært det en del ganger og jeg synes amadores og puerto rico har varmest og mest stabilt vær på vinterstid :)

Ååå høres herlig ut. Drømte meg litt bort i sydentanker nå jeg :P Har ikke peiling på hvordan temperaturen er den på den tiden da jeg aldri har vært noen av plassene :P Men god tur når den tiden kommer! :D

Ååå høres herlig ut. Drømte meg litt bort i sydentanker nå jeg :P Har ikke peiling på hvordan temperaturen er den på den tiden da jeg aldri har vært noen av plassene :P Men god tur når den tiden kommer! :D
Takk :-)

Drømmer jeg og... blir evt 2 mnd til :-)

Det hjelper å drømme seg bort til hvite strender i dette grå været her :-D

Har vært på Tenerife og Lanzarote i januar:)
Helt grei temperatur, men noe kjølig på kvelden..

Vi var på Lanzarote i januar i 2012 og det var nydelig! Hadde 24-28 grader hver dag og badet både i sjø og basseng :D litt kjølig om kvelden, så da var det genser og bukse.

Takk :)

Drømmer jeg og... blir evt 2 mnd til :)

Det hjelper å drømme seg bort til hvite strender i dette grå været her :-D

Jaa, det gjør det virkelig :) Skal ikke klage da, for jeg hadde en fantastisk fin tur til Tyrkia nå i juni. Men føles jo allerede som en evighet siden, så jeg kunne gjerne tenkt meg en tur til snart :D

Har mest lyst til å reise til Tenerife, da jeg har vært på GC flere ganger. Men T har jeg ikke vært siden jeg var liten :)
Pluss tanten og onkelen min bor der på vinteren :)
Er det greit der og nå? :)
De sier ja, men er litt eldre og bader ikke uansett :-D
Tenerife har jeg aldri vært på :)
Tanten og onkelen din er nok de smarteste å spørre om det :)

Back
Topp