M MorMonsen Forelsket i forumet 9 Mai 2008 #1 Jeg finner ikke noe informasjon om at vi ikke kan det. Men av en eller annen grunn har jeg fått for meg at det ikke er trygt. Håper jeg tar feil!
Jeg finner ikke noe informasjon om at vi ikke kan det. Men av en eller annen grunn har jeg fått for meg at det ikke er trygt. Håper jeg tar feil!
Karian Gift med forumet 9 Mai 2008 #3 Reker er ikke farlig. Men pass på at de enten har vært fryst eller er ferske!! Jeg elsker reker!!
T *Tøtta81* Forumet er livet 9 Mai 2008 #4 ORIGINAL: Karian Reker er ikke farlig. Men pass på at de enten har vært fryst eller er ferske!! Jeg elsker reker!!
ORIGINAL: Karian Reker er ikke farlig. Men pass på at de enten har vært fryst eller er ferske!! Jeg elsker reker!!
S sivabeth Gift med forumet 9 Mai 2008 #5 Det var godt å høre... Kommer til å bli masse reker her framover da... Sommer-sol-og-reker-.... kan nesten ikke bli bedre!!!
Det var godt å høre... Kommer til å bli masse reker her framover da... Sommer-sol-og-reker-.... kan nesten ikke bli bedre!!!
M MorMonsen Forelsket i forumet 9 Mai 2008 #7 ORIGINAL: litefrø da har jeg kjøpt meg en reke baguette:) Hehe, kos deg med den! Vi skal ha reker i kveld - gleder meg!!
ORIGINAL: litefrø da har jeg kjøpt meg en reke baguette:) Hehe, kos deg med den! Vi skal ha reker i kveld - gleder meg!!
x1xvilduren Gift med forumet 10 Mai 2008 #8 du har rett , du tar feil du kan trygt spise ferske reker.... og de som ligger i lake.... spis spis til du e like rød som rekene... *på bærtur fra juli*
du har rett , du tar feil du kan trygt spise ferske reker.... og de som ligger i lake.... spis spis til du e like rød som rekene... *på bærtur fra juli*
L Love4two Forumet er livet 11 Mai 2008 #9 Bare kos dere. Har ei venninne som er jordmor og gravid, og vi har begge kos oss med reker i dag [:)]
Bare kos dere. Har ei venninne som er jordmor og gravid, og vi har begge kos oss med reker i dag [:)]