Kan vi spise kebab?

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Har tenkt litt på dette. Spiser dere kebab når dere er gravide?[:)] Noe i meg synes det blir litt skummelt. Kebabkjøtt liksom, men vet jo ikke om det er grunn til å tenke slik... Kebabtallerk er det beste jeg vet... utenom pinnekjøtt[:D] Så må si jeg savner det allerede etter en mnd uten nå[;)]

så lenge allegr.saker vasket godt og kjøttet er gjennom stekt så ser jeg ingen fare på ferde her...:)
jeg spiser og koser meg med kebab:)

Jeg har spist det vertfall[:)]

Visste ikke at jeg skulle lure på det[8|]

Ja, det syns jeg du skal unne deg [:D] Spiste det flere ganger forrige svangerskap også veit jeg, tenkte aldri på at det kunne være fy fy [8D]

Farlig godt. En stund spiste jeg det hver uke, hver fredag[:D] Kanskje litt i meste laget?[;)] Blir aldri lei heller...

Har spist det flere ganger etter jeg ble gravid![:)] Holder bare litt utkikk etter kjøtt som ikke er godt nok stekt.

Ånei nå fikk jeg lyst på kebab! Eneste jeg bekymrer meg for er matforgiftning, ble nemlig matforgiftet etter å ha spist på dalia kebab i bergen.

Jeg spiste kyllingkebab i går!! [:D] Men ble kvalm. Resten står i kjøleskapet. Jeg skal prøve på nytt i kveld! [:D]

Back
Topp