Kan vi slå dem??? *Stjålet fra Oktober 10*

Ser på Sykt Lykkelig. Selv om underdanighet av og til kan være ganske patetisk (i dagliglivet), så er Agnes Kittelsen HOT. 

Jeg er ensom. 

Åh, fantastisk! En jeg kjenner er tat for narkobruk på Sensation. [8|] Idioooot. 

Isbiter er godt.

Men ikke like godt som når man er 8 måneder gravid, selvfølgelig.

God morgen [:D]
idag ska eg å Carina i 3 årsselskap, så blir det en tur til Egersund etterpå [:D]

Tannverk e DRID!! har time hos tannlegen imårå..

Ugh, klarer ikke se på de greiene om omskjæring. Blir bare kvalm av enkelte religiøse ritualer, kjenner jeg. Egentlig religion generelt. 

Er skikkelig slapp i dag,, har bare lyst å sove[8D]
Men blir vel en tur ut å trille etterpå tenker jeg.. våkner vel da[:D]

Lille Marita har føyset for første gang idag,sååååååååååå gøy vettu! [:D]

ooh my.. jeg er METT! Sambo er flink til å lage mat[:D] Og da spiser jo jeg selvfølgelig aalt for mye[8D]

ORIGINAL: *cRispO**

ORIGINAL: Steinbukken79

Må spørre jeg, hva er føyset?[8D]

lurte jeg også på hihih[:D]

ORIGINAL: lillemille88*

Åhh, jeg tror kanskje det er husket? Eller disset som noen sier? Artig med såå forskjellige navn på ting[:D]

Endelig e dåpen unnagjort [:D]

ORIGINAL: lillemille88*

Åhh, jeg tror kanskje det er husket? Eller disset som noen sier? Artig med såå forskjellige navn på ting[:D]

vi sier ronse til huske/disse, vet ikke om føyset er det samme...men kan jo se slik ut

irritert på meg sjøl idag [:@] vett eg skal til tannlegen imårå halv 9, men så ska me på 5 mnd kontroll med Robin, finne ikkje lappen, å vett ikkje ka tid det e. koffor eg ikkje henge lappen på kjøleskapet når eg vett kor svima eg e [:@]

Det er det samme som "disse" eller "huske". Mange navn..... Sånn barn (og noen voksne [;)] ) sitter på/oppi fra et stativ med tauer ned, det går fram og tilbake....hihi [:D] Godt forklart...........[8|] [:D]

Åååå,nå såg eg dei neste meldingane [8|] Ja,det er rart med så mange navn på den samme aktiviteten [:D]

Folk med selektiv hukommelse er forferdelig slitsomt. 

Back
Topp