Kan vi kreve ennå en søppeldunk?

x1xBitzyh

Forumet er livet
Nå er jeg drittlei at hver gang vi skal kaste noe er søppeldunken fylt til rannen... vi er 10 husstander som deler 1 (!!!) stor dunk... Ofte vi ikke får levert søpla og må vente noen dager til søppelfolka har vært her.. Først til mølla omtrent[&:]. Tenker på å be huseierne om å få tak i en dunk til, men kan vi kreve at det kommer en dunk til? (huseierne eier alle nevnte hus)

Det hadde jeg hvertfall prøvd på. Er jo urimelig at så mange skal dele dunk... Men trodde jo egentlig at de var pålagt å ha flere dunker òg jeg av renovasjons selskapet...

Man bet for antall dunker mange steder, så mulig dere må bet større fellesomkostninger...?!?

Tenkte å stikke innom i morgen og høre, bare greit å ha litt i bakhånden og... Synes det er urimlig at vi skal være så mange om så lite[&:] Fått beskjed om å hoppe oppi dunken for å gjøre mere plass, men ikke F om jeg hopper oppi der med en sjangse for å få bæsj på skoene mine[8D].. papirdunken er grei, blir ikke like mye papir og der ber jeg brødrene mine hoppe litt for meg (jeg er jo ikke så ille høy[:-])..

ORIGINAL: Lillepooh

Man bet for antall dunker mange steder, så mulig dere må bet større fellesomkostninger...?!?
Gjør meg ikke noe, kan vel ikke bli allverden delt på 10?[8|]

Gå på service-senteret til kommunen, de vet sånt

Back
Topp