Kan vi ikke ha...

Ida82

Forumet er livet
en tråd med bilder av oss og kanskje våres kjære???

Det hadde vært hyggelig å se dere. [:)]

Jeg har ikke mulighet til å legge ut noe på en god stund ennå pga
at ingen vet at vi er gravide, men når det er offentliggjort hiver jeg
meg på hvis det blir en sånn tråd [:D]

Ja jeg tenkte litt sånn senere når de fleste har kommet ut av "skapet"[:D] Hehe.. De fleste vet det her, de viktigste, men nå har jo alle visst at vi har slete lenge så for meg er det ikke farlig å legge ut bilde. Men jeg venter til flere gjør det[:D]

Jeg er med. Føler vi blir litt bedre kjennt da, når vi vet hvordan alle ser ut[:)]

Ja var det som var tanken min[;)] Men da kan vi jo kanskje vente til vi er 2-3mnd på vei da kanskje sånn at de fleste vil legge ut bilder.. Så kan en jo lage en topp tråd med bilder av oss og våre kjære f.eks..[;)]

Kjempefint [:)]

hadde vært kjempe koselig [:)]

Kunne vel egentlig bare lage en topp tråd med en gang så kan vi legge ut bilder når vi vil? Kanskje vi skulle age en topptråd, feks desember klubbens viktig tråder, og legge inn alle trådene vi kommer til å bruke under den, så slipper det bli så mange topptråder?
Feks søsken bilder, bilder av oss, magebilder, terminliste, tips, utstyrslinker osv.
Hadde det vært en ide?

ORIGINAL: OldmaJun

god ide ja[;)]

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: OldmaJun

god ide ja[;)]

Kan vi ikke komme med forslag til hva som skal ligge under viktigtråden vår, så kan vi få laget en?
I hvertfall teminliste, magebilder, bilder av oss og de vi er glad i, råd og tips, utstyr. Hva mer?

Ja, må bare bli litt bedre kjennt først, vet ikke så mye om noen enda. Men hørtes moro ut[:)] Hihi, en klagekrok kommer vi nok til å trenge i månedene fremover[:D]

Hihi, ja nå vet jeg jo flere ting om deg. at du har en sønn som heter Marcus, og at du er fantasifull som kom på det[:)][:)][:)]

Back
Topp