Kan vi hjelpe henne med svar

Susannah

Blir kjent med forumet
fant denne på BIM og synes så synd i henne.
(Det er ikke meg det gjelder, altså..;)

Det som sier mot at jeg er det:
- Negative urinprøver
- Under 3 på Hcg blodprøve

Det som sier for at jeg er det:
- 27 dager etter IKM
- Trykk i magen
- Mensmurringer
- Trøtt, må bare sove
- Må så ofte på do
- Kvalm om morgenen
- Mye kvalm ellers
- Økt spytt produksjon i munnen
- Aggresiv og oppfarende
- Bakovervendt høyt oppe livmortapp
- Blålilla livmortapp
- Jevnt hvitt slim i skjeden, lukter ikke noe.
- Oppblåst

Legen sier: Nei du er ikke gravid.
Jeg sier: Jeg vet at jeg er det, jeg kjenner det på kroppen min.

Hvem har rett, jeg eller legen ?
Hvem hadde dere stolt på ? Kroppen deres eller tester ?

Det må også sies at jeg har vært gravid en gang før, og jeg hadde akkurat de samme symptomene da. Bortsett fra at da testet jeg positivt på IKM dagen. Ellers har jeg alltid hatt en så presis mens at jeg kunne stille klokken etter det.

Hva skjer noen som vet det ?

Jeg har vært under psykisk stress før, men mensen har ALDRI uteblitt. Uansett hvor mye jeg har stresset og vært nedfor.
Anonym

Kjære Anonym.

Du sier at du har jevne sykluser og at mensen din aldri kommer for sent. Da tror jeg du er gravid, men jeg tror du produserer svært lavt hcg nivå, noen gjør det. Jeg hadde stolt på kroppen min, hadde mensen uteblitt enda en måned til, da hadde jeg gått til lege, og forlangt å vite hva som skjedde. [&:]

ORIGINAL: Aftenstjerne

Er du schizofren?

Ikke så jeg vet om nei. Det kan være andre en meg som har sen mens og tester negativt. Det er mange mennesker på jorden.

hei, det er en hel tråd dedikert til deg, du vil ikke svare da?
tråden heter SKEPTISK

Susannah er du hun galne damen fra dinbaby siden? bare begynner å lure med tanke på innlegge dine. som sakt så kan du ikke være anonym her inne, så Nicket ditt kom opp på det første innlegget som du svarte på. jeg ble litt forvirret av deg.
men du minner meg sterk om hun galne damen på dinbaby som har ørten tusen personligheter.

hvis du ikke er henne så vil jeg si beklager. men merkelige er du som svarer deg selv.

Tipper moderator/adm har mulighet til å skjekke ip adressen og sammenligne med tidligere utestengte personer.
Og hvis de finner lik adresse, så blir nok vedkommene utestengt herfra snart.
Håper virkelig det!! [&:][:'(][:@] Hun gjør meg og flere temmelig forvirret!! [>:][8|][:-]

Sorry, Susannah... det virker som du har et innbilt svangerskap. Stakkars deg.

Samme som bikkja mi det.. Innbilt svangerskap 60-70 dager etter "løpetiden" to ganger i året! Inn med medisiner...

ORIGINAL: Susannah

fant denne på BIM og synes så synd i henne.
(Det er ikke meg det gjelder, altså..;)

Det som sier mot at jeg er det:
- Negative urinprøver
- Under 3 på Hcg blodprøve

Det som sier for at jeg er det:
- 27 dager etter IKM
- Trykk i magen
- Mensmurringer
- Trøtt, må bare sove
- Må så ofte på do
- Kvalm om morgenen
- Mye kvalm ellers
- Økt spytt produksjon i munnen
- Aggresiv og oppfarende
- Bakovervendt høyt oppe livmortapp
- Blålilla livmortapp
- Jevnt hvitt slim i skjeden, lukter ikke noe.
- Oppblåst

Legen sier: Nei du er ikke gravid.
Jeg sier: Jeg vet at jeg er det, jeg kjenner det på kroppen min.

Hvem har rett, jeg eller legen ?
Hvem hadde dere stolt på ? Kroppen deres eller tester ?

Det må også sies at jeg har vært gravid en gang før, og jeg hadde akkurat de samme symptomene da. Bortsett fra at da testet jeg positivt på IKM dagen. Ellers har jeg alltid hatt en så presis mens at jeg kunne stille klokken etter det.

Hva skjer noen som vet det ?

Jeg har vært under psykisk stress før, men mensen har ALDRI uteblitt. Uansett hvor mye jeg har stresset og vært nedfor.
Anonym

det er ikke deg det gjelder altså??du la jo ut dette innlegget tidligere som om det skulle være fra deg?å vist det ikke er deg det gjelder hvorfor legger du det ut her å svarer på det?hehe du må få orden på korta dine jente!

Mange syke mennesker som er ute å går......lurer på hva som rører seg oppe i hodet på denne dama / jentungen ...

Tror du bare må vente og så se om du får mensen eller tester positivt, oppsøk en annen lege viss du ikke er fornøyd med den du har. Håper du finner ut av det. [:)]

Back
Topp