Frøkensjiraff
Blir kjent med forumet
Jeg har så lyst å male soverommet, vet at hvis mannen skal gjøre det så blir det ikke gjort før om mange år
så har lyst å gjøre det selv. Kan jeg male selv? Med tanke på lukt og kjemikalier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kom jeg på en reklame med en gravid barbiedukke som malte et rom... Eller fantaserer jeg?
Det stemmerSkal man male, anbefales det at man bruker maske - uansett hva slags maling man bruker.
Det er Jotun SensDet stemmer at det var en sånn reklame![]()

Jeg vil anbefale deg å få noen andre til å gjøre det ja. Men hvis du ønsker å gjøre det selv, så anbefaler jeg at du gjøre det et sted det er luftig, og helst med maske som hindrer partiklene i beisenJeg har et bord jeg skulle beise og male som er utsatt i det lange og det brede.. Må kanskje få mannen til å gjøre det da og holde rommet der det blir gjort lukket. Hadde vært kjekt å bli fersig med det før spiren ankommer, flyttet inn i ny leilighet i mars og ikke helt innflyttet enda![]()
Jeg vil anbefale deg å få noen andre til å gjøre det ja. Men hvis du ønsker å gjøre det selv, så anbefaler jeg at du gjøre det et sted det er luftig, og helst med maske som hindrer partiklene i beisenEt bord kan fint males i Sens, men da må man være obs på at slitasjestyrken er noe dårligere enn på andre malinger
Men beisen er det litt verre med.
Kanskje det svarte seg å utdette det?
xsmile8Det høres veldig bra utHan her hjemme har vært fantastisk så langt i graviditeten, så får sikkert han til å male og fikseKanskje det svarte seg å utdette det?
xsmile8