Frøkensjiraff
Blir kjent med forumet
Jeg har så lyst å male soverommet, vet at hvis mannen skal gjøre det så blir det ikke gjort før om mange år så har lyst å gjøre det selv. Kan jeg male selv? Med tanke på lukt og kjemikalier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kom jeg på en reklame med en gravid barbiedukke som malte et rom... Eller fantaserer jeg?
Det stemmer Med mindre man maler med Sens, da den ikke inneholder farlige stofferSkal man male, anbefales det at man bruker maske - uansett hva slags maling man bruker.
Det er Jotun Sens Den er helt uten farlige stoffer, og en av få, om ikke eneste du kan bruke som gravid uten å tenke på å bekymre deg for at det er farlig på noe vis Man kan også sove og oppholde seg i rommet rett etter man er ferdigDet stemmer at det var en sånn reklame
Jeg vil anbefale deg å få noen andre til å gjøre det ja. Men hvis du ønsker å gjøre det selv, så anbefaler jeg at du gjøre det et sted det er luftig, og helst med maske som hindrer partiklene i beisen Et bord kan fint males i Sens, men da må man være obs på at slitasjestyrken er noe dårligere enn på andre malinger Men beisen er det litt verre med.Jeg har et bord jeg skulle beise og male som er utsatt i det lange og det brede.. Må kanskje få mannen til å gjøre det da og holde rommet der det blir gjort lukket. Hadde vært kjekt å bli fersig med det før spiren ankommer, flyttet inn i ny leilighet i mars og ikke helt innflyttet enda
Jeg vil anbefale deg å få noen andre til å gjøre det ja. Men hvis du ønsker å gjøre det selv, så anbefaler jeg at du gjøre det et sted det er luftig, og helst med maske som hindrer partiklene i beisen Et bord kan fint males i Sens, men da må man være obs på at slitasjestyrken er noe dårligere enn på andre malinger Men beisen er det litt verre med.
Det høres veldig bra ut Hehe ♡Han her hjemme har vært fantastisk så langt i graviditeten, så får sikkert han til å male og fikse Kanskje det svarte seg å utdette det? xsmile8