Kan vi få et barn til?

F612CCBB-9819-4CC9-8EA1-051C59140BFB.jpeg
12DPO

I natt våknet jeg med et rykk kl 2:58. Det ha blitt en fast greie nå å våkne kl 3.

Testen i dag ser lik ut som den i går. Men så kom jeg på noe lurt. Streken bruker alltid tid på å komme frem og da er det vanskelig å se forskjell når man tester i dager på rad. Det jeg gjorde med datteren min var å ta bilde av testen etter 5 minutter. Da er forskjellen i testene tydeligere enn ved 3 minutter.

Hvilepulsen viser fortsatt 73, men nå har jeg jo bare vært våken i 20 minutter:rolleyes:
 
13DPO
I dag (kl 3 om natten) kom den etterlengtede mørke streken. Det er økning!!!!! Men så kommer tvilen, er det økning nok?
 

Vedlegg

  • 74D1DD84-8FA8-4A73-AEBC-5BDD5D50FACC.jpeg
    74D1DD84-8FA8-4A73-AEBC-5BDD5D50FACC.jpeg
    32,8 KB · Visninger: 108
  • 8FE61812-A583-41E7-93BE-ACCEB383B5CC.jpeg
    8FE61812-A583-41E7-93BE-ACCEB383B5CC.jpeg
    41,5 KB · Visninger: 112
Syns dette ser kjempefint ut ❤ Gratulerer!!!!
Takk:p Hvis dette går bra så gikk det veldig lett for oss denne gangen. Da har vi mistet bare en gang og ble gravide på første ICSI. Krysser fortsatt fingrene og håper på det beste:dummy:
 
14DPO

I dag er streken nesten like sterk som kontrollstreken! Nå er det ingen tvil og jeg gleder meg til å sende fertilitetsklinikken bilde på onsdag. Da får vi dato for tul i uke 7. Jeg er klar over at dette kan ende i kjemisk. Jeg har hatt sterke tester før og mistet før 5 uker. Jeg har også hatt tom fostersekk og det kan også skje igjen. Men foreløpig går det bra å tenke på dette svangerskapet som noe vellykket. Vi får se hva tiden bringer.

7A6F3CAA-DA8B-4060-91F5-3133DDBB9314.jpeg
7056E73D-F344-4AD0-8EBB-6587E51933D3.jpeg
 
4+6

Det var gøy å sende bilde av testen til Porsgrunn. De sa jeg skal bruke opp resepten på Lutinus og så slutte. Aldri i verden! Jeg svarte at dette er 11 gangen jeg er gravid så jeg vil gjerne bruke den i 12 uker som sist.

I morgen er jeg 5 uker! Ikke for at det er en seier fordi det kan allerede ha gått galt for alt jeg vet. Lutinus holder blødninger unna. Symptomer er tisser ofte og lite. Press i magen, denne ble borte i dag så jeg har vært bekymret, men så kom den tilbake i kveld. Trøtt og og slapp og tiltaksløs. Om to dager skal jeg ta ny hcg.

4+3 var hcg på 1400
 
5+2

Nå er jeg så redd. Jeg våknet kl 4 og vonde tanker spinner rundt i hodet. Resultatet av blodprøven jeg tok i går kommer i dag. Tenk om det er dårlige verdier!:sorry: Jeg kjenner jo ikke noe i magen, ingen press, tyngdefølelse eller murringer. Dette er fjerde dagen uten.
Kjenner på arbeidspresset på jobb. Det er ikke plass der for å få en psykisk knekk, bli borte fra jobb, ikke klare å konsentrere meg, gråte, ikke kunne fokusere på mitt fordi jeg må ta meg av andre mennesker.
Tenk om jeg mister:( Tenk om jeg allerede har mistet, at det har sluttet å utvikle seg:( Denne dagen kommer virkelig til å blir tortur.
Tenk om resultatet er dårlig og jeg må være resten av dagen på jobb. Fra 8-20. Holde foredrag for en gjeng 16 åringer... Hvis jeg drar hjem og blir borte resten av uka så blir det konsekvenser flere uker frem i tid. Det går ut over så mange mennesker! Både kunder, elever, kollegaer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis resultatet er dårlig. Kan jeg avbryte arbeidsdagen eller må jeg lide meg gjennom flere timer:facepalm:
 
5+2
Nå er jeg så redd. Jeg våknet kl 4 og vonde tanker spinner rundt i hodet. Resultatet av blodprøven jeg tok i går kommer i dag. Tenk om det er dårlige verdier!:sorry: Jeg kjenner jo ikke noe i magen, ingen press, tyngdefølelse eller murringer. Dette er fjerde dagen uten.
Kjenner på arbeidspresset på jobb. Det er ikke plass der for å få en psykisk knekk, bli borte fra jobb, ikke klare å konsentrere meg, gråte, ikke kunne fokusere på mitt fordi jeg må ta meg av andre mennesker.
Tenk om jeg mister:( Tenk om jeg allerede har mistet, at det har sluttet å utvikle seg:( Denne dagen kommer virkelig til å blir tortur.
Tenk om resultatet er dårlig og jeg må være resten av dagen på jobb. Fra 8-20. Holde foredrag for en gjeng 16 åringer... Hvis jeg drar hjem og blir borte resten av uka så blir det konsekvenser flere uker frem i tid. Det går ut over så mange mennesker! Både kunder, elever, kollegaer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis resultatet er dårlig. Kan jeg avbryte arbeidsdagen eller må jeg lide meg gjennom flere timer:facepalm:
Jeg får så vondt av deg og kjenner meg så igjen i tankegangen :sorry:
Krysser alt jeg har for deg og håper du går helt i mål med baby i armene <3
 
5+2
Nå er jeg så redd. Jeg våknet kl 4 og vonde tanker spinner rundt i hodet. Resultatet av blodprøven jeg tok i går kommer i dag. Tenk om det er dårlige verdier!:sorry: Jeg kjenner jo ikke noe i magen, ingen press, tyngdefølelse eller murringer. Dette er fjerde dagen uten.
Kjenner på arbeidspresset på jobb. Det er ikke plass der for å få en psykisk knekk, bli borte fra jobb, ikke klare å konsentrere meg, gråte, ikke kunne fokusere på mitt fordi jeg må ta meg av andre mennesker.
Tenk om jeg mister:( Tenk om jeg allerede har mistet, at det har sluttet å utvikle seg:( Denne dagen kommer virkelig til å blir tortur.
Tenk om resultatet er dårlig og jeg må være resten av dagen på jobb. Fra 8-20. Holde foredrag for en gjeng 16 åringer... Hvis jeg drar hjem og blir borte resten av uka så blir det konsekvenser flere uker frem i tid. Det går ut over så mange mennesker! Både kunder, elever, kollegaer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis resultatet er dårlig. Kan jeg avbryte arbeidsdagen eller må jeg lide meg gjennom flere timer:facepalm:
Beklager, har ikke vært inne her på en stund! Tror ikke fragmin skal påvirke hvilepulsen. Jeg måtte ta av meg klokka 13dpo av samme årsaken, pulsen begynte å synke. Jeg fikk helt hetta. Blir nok ikke å ta den på igjen før jeg føler bevegelse tror jeg... Hvordan går det med deg i dag?:Heartred
 
Beklager, har ikke vært inne her på en stund! Tror ikke fragmin skal påvirke hvilepulsen. Jeg måtte ta av meg klokka 13dpo av samme årsaken, pulsen begynte å synke. Jeg fikk helt hetta. Blir nok ikke å ta den på igjen før jeg føler bevegelse tror jeg... Hvordan går det med deg i dag?:Heartred
Jeg skal heller ikke ta den på på en god stund.
Det går bra med meg i dag. Tok blodprøve i dag og får svaret på mandag. TUL tirsdag. Det blir fint når den tiden kommer og jeg får mer klarhet i ting for en stund hvertfall. I dag har jeg fri fra jobb, skal sitte å se på yummie mummies noen timer nå med popkorn og sjokolade. Hvordan går det med deg?
 
Jeg skal heller ikke ta den på på en god stund.
Det går bra med meg i dag. Tok blodprøve i dag og får svaret på mandag. TUL tirsdag. Det blir fint når den tiden kommer og jeg får mer klarhet i ting for en stund hvertfall. I dag har jeg fri fra jobb, skal sitte å se på yummie mummies noen timer nå med popkorn og sjokolade. Hvordan går det med deg?
Det blir noen nervepirrende dager frem dit, men så håper jeg det er gode nyheter i vente både på mandag og tirsdag:Heartred Så herlig! Kos deg med god samvittighet:D Det går greit, jeg veksler mellom å tro på at jeg er gravid og at det skal gå bra, og å dra meg selv strengt tilbake på jorda og minne meg selv på at det fortsatt er mye som kan gå galt. Tror det blir bedre når vi får se hjerteblink om en uke. Da synker sannsynligheten for at noe skulle skje betraktelig. Da tror jeg kanskje jeg klarer å tro på det mannen sier; dette skal gå bra det!:Heartred
 
Det blir noen nervepirrende dager frem dit, men så håper jeg det er gode nyheter i vente både på mandag og tirsdag:Heartred Så herlig! Kos deg med god samvittighet:D Det går greit, jeg veksler mellom å tro på at jeg er gravid og at det skal gå bra, og å dra meg selv strengt tilbake på jorda og minne meg selv på at det fortsatt er mye som kan gå galt. Tror det blir bedre når vi får se hjerteblink om en uke. Da synker sannsynligheten for at noe skulle skje betraktelig. Da tror jeg kanskje jeg klarer å tro på det mannen sier; dette skal gå bra det!:Heartred
Kjenner meg igjen i det du skriver med å dra seg selv strengt tilbake på jorda:p Måtte tiden til TUL gå fort:rolleyes:
 
6+0

Nå har jeg så noia. Blodprøven tatt fredag er fin. På 18.000 et eller annet. Men jeg har litt blødninger i dag. Det er friskt og rødt. I morgen skal jeg til Gyn. Så får vi se hvordan det går.
 
7+1
Da jeg bar 6+3 var jeg på TUL der embryo ble målt til 7,6mm med hjertefrekvens 182bpm.

Så redd som jeg ble av den høye hjertefrekvensen fikk jeg en ny time i dag. Da ble frekvensen målt til ca 150bpm og den har vokst seg til å bli 12,5mm!

Må bare loggføre alt her så jeg kan lese det igjen senere:hilarious:
 
7+1
Da jeg bar 6+3 var jeg på TUL der embryo ble målt til 7,6mm med hjertefrekvens 182bpm.

Så redd som jeg ble av den høye hjertefrekvensen fikk jeg en ny time i dag. Da ble frekvensen målt til ca 150bpm og den har vokst seg til å bli 12,5mm!

Må bare loggføre alt her så jeg kan lese det igjen senere:hilarious:
Hurra :)
 
8+1

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra TUL med gode nyheter. Størrelsen tilsvarer svangerskapslengden.
17,1mm med hjertefrekvens 172bpm.

Gyn prøvde først med utvendig ul, det gikk ikke så bra fordi jeg har bakovervendt livmor. Men fikk heldigvis se hjerteslag før vi måtte gå over til innvendig. Da fikk jeg roet meg.
Blødningen på lørdag kunne han ikke se at kom fra livmorhulen. Så sannsynligvis har det vært en overanstrengelse som har ført til sprukket blodkar, eller Lutinus har sørget for det.
Alt står foreløpig bra til. Kjente at kvalmen avtok med en gang Tul var ferdig. Jeg har nok gått å spent meg veldig som har gjort kvalmen verre.


Nå kjenner jeg på tørsten etter appelsinjuice og grønnsaker. Vanligvis ikke noe jeg er noe fan av, men nå craver kroppen etter frisk mat!
 
8+1

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra TUL med gode nyheter. Størrelsen tilsvarer svangerskapslengden.
17,1mm med hjertefrekvens 172bpm.

Gyn prøvde først med utvendig ul, det gikk ikke så bra fordi jeg har bakovervendt livmor. Men fikk heldigvis se hjerteslag før vi måtte gå over til innvendig. Da fikk jeg roet meg.
Blødningen på lørdag kunne han ikke se at kom fra livmorhulen. Så sannsynligvis har det vært en overanstrengelse som har ført til sprukket blodkar, eller Lutinus har sørget for det.
Alt står foreløpig bra til. Kjente at kvalmen avtok med en gang Tul var ferdig. Jeg har nok gått å spent meg veldig som har gjort kvalmen verre.


Nå kjenner jeg på tørsten etter appelsinjuice og grønnsaker. Vanligvis ikke noe jeg er noe fan av, men nå craver kroppen etter frisk mat!
Såå godt å høre:joyful::joyful::joyful:
 
8+4

Så gikk det ikke bra denne gangen. Jeg fikk en dårlig følelse i går da jeg kjente meg så sliten og var redd stoffskiftet mitt skulle ødelegge hele graviditeten. Kjente på en følelse i dag også av at det ikke var noe mer å se frem til. En spesiell følelse. Så ringte jeg legevakt og fikk komme til time. De tok flere tester for å se om de fant årsak til at jeg var så sliten. Mens jeg sto å pratet med legen inne på kontoret kjente jeg noe skled ut i trusa så jeg ba om nærmeste do og gikk fort. Da lå det to store klumper med masse blod . Nå sitter jeg hjemme med smerter og venter på at det skal ta seg opp. Og det går ganske fint for jeg har en vilter 1,5 åring som underholdning
 
Back
Topp