kan vi egt spise julesylte??

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
 jeg husker ikke fra sist faktisk. Å ikke får jeg i meg mat om dagen, men mamma ordnet sylte i lefse til meg i dag, og det gikk ned :) uten retur. men er det egt trygt??

LiljeBlomst skrev:
 jeg husker ikke fra sist faktisk. Å ikke får jeg i meg mat om dagen, men mamma ordnet sylte i lefse til meg i dag, og det gikk ned :) uten retur. men er det egt trygt??

Ja, sylta er vel kokt? 

~Damen~~ skrev:

LiljeBlomst skrev:

Ja, sylta er vel kokt? 

dette mente jeg også, men så fikk jeg høre att man ikke kunne vite det sikkert med butikkkjøpt sylte.....

LiljeBlomst skrev:

~Damen~~ skrev:

LiljeBlomst skrev:

Ja, sylta er vel kokt? 

dette mente jeg også, men så fikk jeg høre att man ikke kunne vite det sikkert med butikkkjøpt sylte.....

Det kan du nok spise med god samvittighet. Har vondt for å tro at ikke alle butikkvarianter er godt kokt :) Når vi lager sylte hjemme blir jo kjøttet til og med kokt 2 ganger! Før og etter rulling :)

Back
Topp