¤ ¤Ida Gift med forumet 15 Aug 2010 #1 Martin skal bli STOREBROR[:D] Kommer en liten i april til oss, er bare 5 uker på vei nå.
Purpurea Gift med forumet 15 Aug 2010 #2 Gratulerte deg på generelt, men sier det her og[:)][:)] GRATTIS MED SPIRE[:)]
F *Fie og Rangen* Forumet er livet 15 Aug 2010 #3 Gratulerer så masse med en ny på vei. April er jo PERFEKT [:D]
G giggsy Forumet er livet VIP 15 Aug 2010 #8 ORIGINAL: Kjærringa på Toten Gratulerte deg på generelt, men sier det her og[:)][:)] GRATTIS MED SPIRE[:)] Må signere her jeg! Fikk med meg nyheten på generelt. Så gøy! [:)]
ORIGINAL: Kjærringa på Toten Gratulerte deg på generelt, men sier det her og[:)][:)] GRATTIS MED SPIRE[:)] Må signere her jeg! Fikk med meg nyheten på generelt. Så gøy! [:)]
*Camilla* Elsker forumet 15 Aug 2010 #12 ORIGINAL: mammaå lillegutt Gratulerer så mye med spire! [hr]
lykkelita* Forumet er livet 15 Aug 2010 #14 Gratulerer [:)] Glad på deres vegne, men også pittelitt misunnelig[;)][;)]
¤ ¤Ida Gift med forumet 20 Aug 2010 #15 ORIGINAL: lykkelita* Gratulerer [:)] Glad på deres vegne, men også pittelitt misunnelig[;)][;)] kommer nok en til deg og snart[:)]
ORIGINAL: lykkelita* Gratulerer [:)] Glad på deres vegne, men også pittelitt misunnelig[;)][;)] kommer nok en til deg og snart[:)]