Kan vell fortsatt ha håp?

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Begynte å blø torsdag, blør ennå..
Sist lørdag og på onsdag tok jeg en cbd som viste gravid 1-2 og en i dag som viste gravid 2-3.. Da har hcg blitt høyere, da er det vell håp for at jeg ikke har mistet?

Skal ta en til test tenker jeg, dobbeltsjekke at testen ikkje blir svakere :)

Har ikke vært på legen siden jeg er på ferie! Men får ringe når jeg kommer hjem :)

Blør du mye? Klart det er håp, at hcg stiger er jo positivt. Det er mange som blør i svangerskapet uten at der er noe galt. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning :)

Blør du mye? Klart det er håp, at hcg stiger er jo positivt. Det er mange som blør i svangerskapet uten at der er noe galt. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning :)
Blør ikke så mye, er mye gammelt blod og litt friskt innimellom.. Men virker som om livmortappen er mer stengt og høyere oppe enn ved tr eller som de sier den skal være ved en SA! Har jo blødd noen dager, hatt litt mageknip ala slik mageknip du har før du får omgangssyke! Ser andre igjen sier de har krampelignende smerter.. Satser på at mageknipen er fordi jeg ikke har klart å gå på do på mange dager og at blødningen er uskyldig :)

Jeg begynnte å blø veldig mye når jeg var 4+1 og det vart i 3 dager. Det var akoratt som vanlig mens. Tok blod prøve og fikk målt hcg. Er fortsatr gravid så det er håp for deg og!! Håper på det beste og lykke til :-)

Håper det :) den lå å blinket opp mot +3 så det ut som før det sto 2-3! Kan være det var to også?
Håper alt er bra! Får ta meg en tur til legen når jeg kommer hjem.. Da er jeg 5 uker :)

Krysser fingrene for deg. Kanskje det bare er en festeblødning?

Med min første hadde jeg så sterke magesmerter at jeg lå i fosterstilling. Det hadde jeg fra og til i 2 ukers tid, samtidig som jeg blødde av og på i denne perioden. Må legge til at dette var da jeg var rundt 6-8 uker på vei. Guttungen er 4år nå :) Så det trenger absolutt ikke bety at noe er galt!

Lykke til!

Last edited:
Hva enn du gjør ikke driv å sjekke livmortappen, det kan irritere livmora til abort.
Jeg fossblødde fra uke 4 og til uke 12 forrige gang, og det gikk bra. Så blødninger er ikke ensbetydig med at det går galt. Det finnes til og med de som har mens og menssmerter gjennom hele svangerskapet også.

Hva enn du gjør ikke driv å sjekke livmortappen, det kan irritere livmora til abort.
Jeg fossblødde fra uke 4 og til uke 12 forrige gang, og det gikk bra. Så blødninger er ikke ensbetydig med at det går galt. Det finnes til og med de som har mens og menssmerter gjennom hele svangerskapet også.
Det er nok ikke noe jeg driver med, men skal ta utrogest 3 ganger daglig og de skal føres dypt i skjeden.. Kommer da avogtil direkte på tappen slik som i dag og da kjente jeg godt at den var hard pg fortsatt lukket :)

Det er nok ikke noe jeg driver med, men skal ta utrogest 3 ganger daglig og de skal føres dypt i skjeden.. Kommer da avogtil direkte på tappen slik som i dag og da kjente jeg godt at den var hard pg fortsatt lukket :)

Godt å høre :) kan være utrogesten som er grunnen til blødningene også, det var visst ikke særlig unormalt når det kom til progesteron.

Har ikke testet noe siden den sa 2-3 på lørdag.. Skal teste nytt onsdagsmorgen å se om den fortsatt sier 2-3 da også, siden den sa 1-2 sist onsdag :) men blør fortsatt litt, men litt mindre i dag enn siste dagene :) ble litt mer optimistisk når jente0709 sa at man kan blø av utrogest :)

Back
Topp