Kan være smittet av 5.barnesykdom

Var i kontakt med legevakt i helga siden vi syns utsletta var mye de samme på sønnen vår! Litt bedring men ikke mye!
Legen mente det kunne være 5.barnesykdom!
Jeg må ta blodprøve over helga for dette, for å se om jeg er smittet ! Ville helst tatt det nå,men de kunne ikke ta det på legevakt !
Glemte å spør om når man får svar! Er det med en gang, eller må den sendes? Noen som vet?
Litt stressa og urolig mamma

Var i kontakt med legevakt i helga siden vi syns utsletta var mye de samme på sønnen vår! Litt bedring men ikke mye!
Legen mente det kunne være 5.barnesykdom!
Jeg må ta blodprøve over helga for dette, for å se om jeg er smittet ! Ville helst tatt det nå,men de kunne ikke ta det på legevakt !
Glemte å spør om når man får svar! Er det med en gang, eller må den sendes? Noen som vet?
Litt stressa og urolig mamma
Jeg tok denne prøven forrige gang jeg var gravid. Da sendte de inn prøven, men jeg fikk svar i løpet av en dag eller to. Hadde heldigvis hatt den femte barnesykdommen tidligere, så da var jeg ikke utsatt for smitte. Krysser fingrene for at det samme gjelder deg. Lykke til!

Vi er akkurat der også.. tok prøve på torsdag. Den ble sendt. Håper på svar i løpet av morgendagen! Krysser fingrene for at vi har hatt det begge to da vi var små!!

Vi er akkurat der også.. tok prøve på torsdag. Den ble sendt. Håper på svar i løpet av morgendagen! Krysser fingrene for at vi har hatt det begge to da vi var små!!

Ååååh! Ja krysser fingrer og tær for oss begge to!!!
Masse lykke til! Jeg skal ta prøve i morgen ! Da jeg ringte idag sa de at "ja om ei drøy uke, så er vi sikker på at svaret er kommet"..,,
Håper ikke det tar så lang tid!!

Ååååh! Ja krysser fingrer og tær for oss begge to!!!
Masse lykke til! Jeg skal ta prøve i morgen ! Da jeg ringte idag sa de at "ja om ei drøy uke, så er vi sikker på at svaret er kommet"..,,
Håper ikke det tar så lang tid!!

Jeg fikk svar i dag, og jeg har hatt den 5 barnesykdommen tidligere, så det var ikke noe å bekymre seg for :)
Vil nok tro at du også får svar etter et par dager :) krysser fingrene for deg!

Back
Topp