Kan være jeg kommer hit!

Litenherlighet

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne2017
Marshmallows 2022
I går på kvelden og i dag på morgningen testet jeg positivt på billistrimmel. Begge er veldig svake med kom innen tidsfristen. Jeg velger å ha trua og tester igjen om noen dager for å se om det faktisk stemmer.

Hadde en SA i juni. Skal vi virkelig være så heldige at det klaffer med en gang?!

Øverste fra i går kveld og nederste i dag tidlig

ImageUploadedByBV Forum1404718810.228077.jpg
ImageUploadedByBV Forum1404718928.877261.jpg

Den fra i morges er sterkere kommer bare ikke så godt frem på bilde.
 
Syns jeg ser en strek jeg! :D Krysser fingrene for at du får en fin tydelig strek snart :D
 
I går på kvelden og i dag på morgningen testet jeg positivt på billistrimmel. Begge er veldig svake med kom innen tidsfristen. Jeg velger å ha trua og tester igjen om noen dager for å se om det faktisk stemmer.

Hadde en SA i juni. Skal vi virkelig være så heldige at det klaffer med en gang?!

Øverste fra i går kveld og nederste i dag tidlig

Vis vedlegget 67691
Vis vedlegget 67692

Den fra i morges er sterkere kommer bare ikke så godt frem på bilde.


Jeg ser også en strek:)
Det sies jo at man blir fortere gravid etter en SA. Jeg hadde også en SA i juni,men er gravid på nytt nå med termin 16 mars. Så det er mulig å være så heldig :)
 
Så lenge du vet at testen ble negativ etter sa i juni så er det godt mulig at du har blitt gravid igjen så kjapt ja :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ser også en strek:)
Det sies jo at man blir fortere gravid etter en SA. Jeg hadde også en SA i juni,men er gravid på nytt nå med termin 16 mars. Så det er mulig å være så heldig :)

Gratulerer!

Ja har hørt det jeg og, men hadde aldri trodd det ;) Håper de blir sterkere. Skal uansett til legen på fredag (egentlig første svangerskapskontroll fra forje graviditet) så får kanskje bekreftet da. Blir en spennende uke :)
 
Så lenge du vet at testen ble negativ etter sa i juni så er det godt mulig at du har blitt gravid igjen så kjapt ja :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, testen flere negative før de ble positive nå i går og i dag. Så det er jeg ganske sikker på:)
 
Gratulerer!

Ja har hørt det jeg og, men hadde aldri trodd det ;) Håper de blir sterkere. Skal uansett til legen på fredag (egentlig første svangerskapskontroll fra forje graviditet) så får kanskje bekreftet da. Blir en spennende uke :)

Tusen takk :)
Krysser fingrene for deg. Og lykke til hos legen :)
 
Så spennende. Håper det har klaffet allerede. :)
 
Krysser fingrene for at testene blir sterkere og sterkere :D
 
Dette er dagens test.

ImageUploadedByBV Forum1404825406.073195.jpg

Tok en CB pluss og, men på den kan jeg ikke se noe... Hmmm
 
Syns jeg ser en strek på begge :) og strimmelen er tydelig sterkere enn tidligere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp