Kan unger se ånder?

Krizty87

Andre møte med forumet
Hei, eg opplever uforklarlinge ting i leiligheten min, den siste tiden så har sønnen min begynt å se ting, an sier "se mamma, se han" å peiker i lufta. kan det ver en ånd han ser?
 
Ja, barn er dessverre ofte utsatt. 
 
Visste jeg ikke skulle gått inn her.
 
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Visste jeg ikke skulle gått inn her.

 
Jeg også.. går fort ut igjen...
 
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Visste jeg ikke skulle gått inn her.

 
jepp tusler ut igjen[8|]
 
Jeg så det da jeg var barn. Og jeg tok ikke skade av det. Syns faktisk det er ganske spennende nå i ettertid =)
 
han vokner på natta skrike å er hysterisk redd. har også opplevd at ting bler dytta på gulvet.
 
har mest lyst finne en klarsynt. men vet ikke hvor eg ska begynne lete etter.
ville bare ha andres mening.
 
Jepps...Nettopp hatt en husrens her i leiligheten min ! Fikk da vite at sønnen min har sett litt forskjellig.. [&o] Fant jo ut grunnen til at han ikke har villet sove på rommet sitt på 18 mnder da iallefall.. [&o]
 
Vi hadde et lite problem med Pernille som gikk over etter en renselse av huset [:D]

Hun mente også at Robin så den damen som var her, men han har aldri sett noe sier han.. hehe.
Har bodd her siden han var 5, så det går vel over på den tiden da sikkert [8|]
 
kan godt ver det går øve m han. men meg da? eg tør ikke såve uten lys. eg e livredd for dysje på kvelds tid for eg føler noen står ser på meg.

hvor kan eg finne en sånn renseless greie elle klarsynt elle hva d måtte vere?
 
ORIGINAL: Sicily

Ja, barn er dessverre ofte utsatt. 



ja har hørt mest om engler da.. siden barn er så uskyldig og "syndefri" kan de se engler har jeg hørt flere personer si på forksjellige relgion/ helst de gamle..
 
off skummelt. hadde blitt redd eg[:'(] Søk på nette å sjå om det er noe der[:D]
 
Barn har alle sanser åpne og er veldig mottakelig for det meste.
Så jeg mener det kan være en ånd eller energi av et eller annet slag.
 
Da tulla akkurat var blitt 2 år var vi i Finnmark i huset til min bestemor og bestefar som er døde. Bestemor bodde alene der i mange år etter at bestefar døde og hun sov da på det minste soverommet.
På det rommet la vi tulla den første kvelden.. plutselig begynte hun å gråte. Jeg gikk opp og så sier ho: Dama bor her. Jeg svarer at det er ikke dama sitt rom, men hennes rom nå som vi er på ferie. Hun står i senga og gjentar at det er dama sitt rom. jeg sier at det er det ikke.. så peker hun rett forbi meg og sier: dama står jo deeeer! Jeg trodde jeg skulle dævve... snudde meg sakte rundt og turte nesten ikke titte. Så selvfølgelig ikke noe. Men sa til tulla at at dama bare passer på. Og vet dere hva?? Ungen sov til kl 10 hver eneste dag hele ferien. Aldri skjedd før eller etter!!

Har hatt flere sånne episoder... som da vi var på grava til bestemor og bestefar.. så sier tulla.. se på han mannen der. Ho peker bare ut i lufta slik det ser ut for oss. Gikk en stund så peker hun og sier at dama står der. Helt klart at hun så folk på kirkegården.

Her om dagen kommer hun og forteller oss at en mann som heter Espen pleier å synge for henne på soverommet hennes... Mannen og meg bare ser på hverandre.. Espen er mannen min sin bror som tok livet sitt for 2 år  siden...

I tillegg pleide hun å vente ved døra FØR folk kom uten at vi visste det skulle komme noen. det har ho slutta med. Men da jeg var gravid spurte jeg tulla når jeg kom til å føde. Hun sa bare tallet 3! jeg regna etter og kom til at det måtte bli 3. juli. Ikke bare fordi det var den 3. men fordi det den dagen var akkurat 3 uker til termin. var derfor ganske sikkert på at det kom til å skje den dagen. Jeg spurte flere ganger og ho sa det samme hver gang. Og jo, den 3. juli, 3 uker før termin kom lillesøster til verden kl ti på tre!![:D]
 

  1. Da tulla akkurat&nbsp;var blitt&nbsp;2 år var vi i Finnmark i huset til min bestemor og bestefar som er døde. Bestemor bodde alene der i mange år etter at bestefar døde og hun sov da på det minste soverommet. <br />
    På det rommet la vi tulla den første kvelden.. plutselig begynte hun å gråte. Jeg gikk opp og så sier ho: Dama bor her. Jeg svarer at det er ikke dama sitt rom, men hennes rom nå som vi er på ferie. Hun står i senga og gjentar at det er dama sitt rom. jeg sier at det er det ikke.. så peker hun rett forbi meg og sier: dama står jo deeeer! Jeg trodde jeg skulle dævve... snudde meg sakte rundt og turte nesten ikke titte. Så selvfølgelig ikke noe. Men sa til tulla at at dama bare passer på. Og vet dere hva?? Ungen sov til kl 10 hver eneste dag hele ferien. Aldri skjedd før eller etter!!<br />
    <br />
    Har hatt flere sånne episoder... som da vi var på grava til bestemor og bestefar.. så sier tulla.. se på han mannen der. Ho peker bare ut i lufta slik det ser ut for oss. Gikk en stund så peker hun og sier at dama står der. Helt klart at hun så folk på kirkegården.<br />
    <br />
    Her om dagen kommer hun og forteller oss at en mann som heter Espen pleier å synge for henne på soverommet hennes... Mannen og meg bare ser på hverandre.. Espen er mannen min sin bror som tok livet sitt for 2 år&nbsp; siden...<br />
    <br />
    I tillegg pleide hun å vente ved døra FØR folk kom uten at vi visste det skulle komme noen. det har ho slutta med. Men da jeg var gravid spurte jeg tulla når jeg kom til å føde. Hun sa bare tallet 3! jeg regna etter og kom til at det måtte bli 3. juli. Ikke bare fordi det var den 3. men fordi det den dagen var akkurat 3 uker til termin. var derfor ganske sikkert på at det kom til å skje den dagen. Jeg spurte flere ganger og ho sa det samme hver gang.&nbsp;Og jo, den 3. juli, 3 uker før termin kom lillesøster til verden kl ti på tre!![:D]
    Åh, utrolig fascinerende lesning! er hun fortsatt mottakelig nå, så mange år etter?
 
Da tulla akkurat&nbsp;var blitt&nbsp;2 år var vi i Finnmark i huset til min bestemor og bestefar som er døde. Bestemor bodde alene der i mange år etter at bestefar døde og hun sov da på det minste soverommet. <br />
På det rommet la vi tulla den første kvelden.. plutselig begynte hun å gråte. Jeg gikk opp og så sier ho: Dama bor her. Jeg svarer at det er ikke dama sitt rom, men hennes rom nå som vi er på ferie. Hun står i senga og gjentar at det er dama sitt rom. jeg sier at det er det ikke.. så peker hun rett forbi meg og sier: dama står jo deeeer! Jeg trodde jeg skulle dævve... snudde meg sakte rundt og turte nesten ikke titte. Så selvfølgelig ikke noe. Men sa til tulla at at dama bare passer på. Og vet dere hva?? Ungen sov til kl 10 hver eneste dag hele ferien. Aldri skjedd før eller etter!!<br />
<br />
Har hatt flere sånne episoder... som da vi var på grava til bestemor og bestefar.. så sier tulla.. se på han mannen der. Ho peker bare ut i lufta slik det ser ut for oss. Gikk en stund så peker hun og sier at dama står der. Helt klart at hun så folk på kirkegården.<br />
<br />
Her om dagen kommer hun og forteller oss at en mann som heter Espen pleier å synge for henne på soverommet hennes... Mannen og meg bare ser på hverandre.. Espen er mannen min sin bror som tok livet sitt for 2 år&nbsp; siden...<br />
<br />
I tillegg pleide hun å vente ved døra FØR folk kom uten at vi visste det skulle komme noen. det har ho slutta med. Men da jeg var gravid spurte jeg tulla når jeg kom til å føde. Hun sa bare tallet 3! jeg regna etter og kom til at det måtte bli 3. juli. Ikke bare fordi det var den 3. men fordi det den dagen var akkurat 3 uker til termin. var derfor ganske sikkert på at det kom til å skje den dagen. Jeg spurte flere ganger og ho sa det samme hver gang.&nbsp;Og jo, den 3. juli, 3 uker før termin kom lillesøster til verden kl ti på tre!!

Jeg tror definitivt det er mer mellom himmel og jord enn vi kan se! Og barn har jo mye mer absorberende og mottakelig energifelt frem til de er opp mot 7-årsalderen så.

Må ha vært sterke opplevelser!
 
Back
Topp