Hjelpe til å få fødsel igang om man er moden ? Eller e det bare en myte ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bah, det var dumt *utålmodig*Eg spurte jordmor om det samme, og ho sa det berre var tull.
Ah. Skjønner så spennende da. Så det kaan sitte igang om det allerede er "begynt "på en måte.. Hvor langt var du på vei da dette skjedde? Før el etter termin?Er det så smått i gang og du er godt moden kan det hjelpe fødselen i gang. Eg hadde ein del kynnere på slutten med begge mine. Men første gikk eg ein lang tur i sikkert 2-3 timer i rolig tempo og på gress. Eitt par timer etterpå flytta kynnerene seg ned over magen og riene var i gang.
Med 2.mann gikk eg i 20 min, da måtte eg snu for at eg begynte å få rier. Når eg kom meg heim var dei blitt ganske intense
Men da hadde eg som sagt hatt ein del kynnere fleire dager. Og til tider var dei regelmessige, så fødselen var nok rett rundt hjørna uansett
Sign. Om alle forholdene ligger til rette og det er modent og klart så kanskje det fremskyndet fødselen noen timer, eller kanskje ett døgn, men ikke mer enn det. Babyen kommer når den er klarTror det er lurt å holde seg til rein fakta om slike ting og ikke høre på enkelthistorier, da det mest sannsynlig er helt tilfeldig
Tviler på at det å stimulere brystvortene f.eks vil fremskynde noe som helst. Er man moden så skjer jo allerede ting i kroppen
Men det er min mening om emnet da (Y)