Kan to bli til tre?

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Egentlig hadde jeg aldri sett for meg at jeg skulle «gidde» en dagbok på et forum. Men noe i meg har behov for å bare lufte tanker og kanskje få litt positive tanker fra andre i samme situasjon. Ingen av mine venninner er eller har vært i samme båt, og jeg kjenner at sinne over alle beskjedene om «hun og hun» er gravid tærer på.

På onsdag kl. 8 begynner det. Første dusj i et nesebor med Synarela. Vi har valgt å skippe koronakøen på riksen og gikk derfor til Klinikk Hausken. Vi har prøvd i snart et år, men etter å ha fått diagnosen endometriose så synes jeg det var hardt å få vite at vi ikke kunne få hjelp offentlig uansett før det var gått et år. Nå har vi fått beskjed om at det tidligst er noe hjelp å få der før godt utpå høsten.

Men vi er heldige, vi har trygge jobber med god lønn og kan derfor nå betale oss fremover i prosjektet. Jeg gruer meg og aner ikke hva jeg går i vente..
 
Hei! Vil gjerne følge deg på veien :Heartred
Vi har også prøvd et år og er nå midt i første IVF forsøk hos Hausken. Alt jeg gruet meg til har gått over all forventning og Hausken er kjempe flinke :love7 blir spennende å følge med. Masse lykke til med stimuleringen,- i første omgang.
 
Første dusj nesespray er unnagjort! Nå er jeg spent på hvordan kroppen takler dette. Håper jeg slipper så mye bivirkninger.
 
Dag 9 på Synarela. Alt har gått over forventning til nå. Har egentlig ikke merket noe til noe, men i dag har det skjedd noe.

Symptomene til nå er:
  • Jeg fryser vesentlig mer enn vanlig. To par ullsokker, samt måtte ta på meg en tynn cardigan i tillegg til genser på hjemmekontoret. Og gradestokken inne viser 23 grader..
  • Hodepine. Sånn bomull i hodet. Det kom ganske pluselig her i ettermiddag.
  • Føler meg ganske slapp og «klein». Sovnet på sofaen her nå for en time side.
Det store spørsmålet er vel: Er det C19 eller Synarela?

Det kan jo forsåvidt også nevnes at jeg helt siden dagen FØR oppstart av Synarela har spottet brunt, og etterhvert fått en del mensmurringer. Men ingen blødning i sikte..
 
Back
Topp