kan tisselaken vaskes?

Litle Lady

Glad i forumet
Kan tisselaken vaskes?[:-] Er så grønn atte!!![8D]

Ja[:D]

hvor mange grader å sånn tåler de da..?[:D] Og de tåler vanlig vask i maskin?

De tisselakene jeg har kjøpt tåler 95 grader.

ORIGINAL: Alice82

hvor har du kjøpt de? kostet mye?

ORIGINAL: Ida88

ORIGINAL: lizlita

hvor får man kjøpt slikt?[&:][:)]

barnebutikker, sparkjøp, kid, princess osv osv

takk[:D]

ORIGINAL: Ida88

barnebutikker, sparkjøp, kid, princess osv osv

takk[:D]

De koster ikke mye...

Kjøpte på princess jeg... men de hadde den i metervare og glemte å spør om vask og grader å sånn... men anntar at den minst tåler 60 grader jeg da?[:-][:-]

Ja den tåler nok 60 grader[:D]

ORIGINAL: Alice82

Sign! Jeg kjøpte mine på Babycomfort... [:)] 

Kjøpte på kid, 99 kroner eller noe, det kan vaskes på 90 grader, det er tross alt tiss man skal vaske bort!! [;)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Kjøpte på kid, 99 kroner eller noe, det kan vaskes på 90 grader, det er tross alt tiss man skal vaske bort!! [;)]

Samme her. Og så sto det at ein burde vaske det to ganger før ein tok det i bruk, for å få bort alle kjemikalier.

ORIGINAL: Målla

Samme her. Og så sto det at ein burde vaske det to ganger før ein tok det i bruk, for å få bort alle kjemikalier.

Ååh..??!![8|] Lå på sengen idag og tenkte det ikke var så nøye jeg...Har madrass, tisselaken, overmadrass og laken..... Hmm..bør vel ta det av igjen og vaske det da..?!!?[8|]

Stemmer [:D][:D]

Spar Kjøp har slike.... det er frotte på ene siden, og plast på andre siden..

Og jupp, de kan vaskes... seffen [:D]

ORIGINAL: AngelBaby

Ååh..??!![8|] Lå på sengen idag og tenkte det ikke var så nøye jeg...Har madrass, tisselaken, overmadrass og laken..... Hmm..bør vel ta det av igjen og vaske det da..?!!?[8|]

Jaa, trur eg ville gjort det om eg var deg. Sikkert i overkant, men når det no står på pakken...

Back
Topp