Kan tiden gå saktere???

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Neste lørdag, 6juli er den magiske datoen... Ei heeeel uke til å nesten garantert noen dager ekstra... Huff... Vil bli ferdig, vil treffe prinsen... Men håper egentlig d skjer denne helgen eller neste helg.. Litt enklere med logistikken når pappaen ikke er på jobb å vi bare kan sende storesøster til mormor...

Men med min flaks går vel vannet rett før rushtrafikken starter en onsdag og mormor og morfar er på jobb å d blir en kabal uten like...

Gah... Er d eg gruer meg te med fødselen. Logistikken før. Vondter bekymrer meg ikke... Hehe.. gale greier...:)

Ja vi går inn i en spennende uke gitt! Dagen min er torsdag!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Min dag er om 13 dager, men skal inn på sygehuset 1 for evt igangsetting. Men håper i grunn at det skal skje på egenhånd nå i helga :D

Jeg har ikke termin før den 14. juli, men hvis fødselen starter i løpet av førstkommende mandag og babyen blir født på tirsdag tror jeg at jeg skal begynne å kalle meg bittelitt synsk. Sånn rent praktisk hadde det vært enklere om hun venter enda litt lengre, siden vi da har besøk/barnevakt her, men i hodet mitt skal jeg føde 2. juli. He, he, blir nok litt skuffet om det ikke har skjedd noe før jordmortimen den 3. juli.

Jeg har ikke termin før den 14. juli, men hvis fødselen starter i løpet av førstkommende mandag og babyen blir født på tirsdag tror jeg at jeg skal begynne å kalle meg bittelitt synsk. Sånn rent praktisk hadde det vært enklere om hun venter enda litt lengre, siden vi da har besøk/barnevakt her, men i hodet mitt skal jeg føde 2. juli. He, he, blir nok litt skuffet om det ikke har skjedd noe før jordmortimen den 3. juli.
He He i følge meg skylle jeg født 14/6- men den datoen stjal RONI, så da gikk den synskheten i dass

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Spennende å se om dere får rett da! ;)

Back
Topp