Kan symtomer bare fordufte ?

Lillpill

Flørter med forumet
Jeg har vært dårlig ei stund nå, hadde håpa av hele mitt hjerte at det skulle gi seg snart ( takler veeldig dårlig oppkast og kvalme :bag:)

Imårrest var det på'n igjen med kvalme og oppkast, så jeg sovna på sofaen etterhvert.
Men etter jeg våkna fra sofaen har alt bare vært helt borte, jeg fikk spist sikkelig middag uten at den har kommet i retur, er ikke skjelven, er ikke kvalm, ikke svimmel..
Eneste jeg kjenner er at magen er litt " stiv", som om jeg har treningsverk :)

Kan det bare forsvinne sånn uten videre, så plutselig ? Blir jo litt bekymra når alt bare forsvinner så fort :oops: ( ingenting blir bra nok her, hater å være kvalm og bekymra når jeg er fin form :banghead:)

Samme her, alt kommer og går, blir jo litt bekymret selv. :nailbiting: Forstår deg veldig godt. :Heartred
Jeg har lest at dette er normalt, men har altså ingen erfaring (første gang gravid, har ikke vært på tul ennå).

Samme her, alt kommer og går, blir jo litt bekymret selv. :nailbiting: Forstår deg veldig godt. :Heartred
Jeg har lest at dette er normalt, men har altså ingen erfaring (første gang gravid, har ikke vært på tul ennå).

Jaa, blir jo litt betenksom når alt bare plutselig forsvinner etter å ha vært liggende 2uker :joyful:

Er 2.gangsgravid, men er 12år siden sist så det føles som det er 1.gangen her også :p
Har vært på tul, og alt så bra ut! Men ting kan jo snu så utrolig fort ❤

Jaa, blir jo litt betenksom når alt bare plutselig forsvinner etter å ha vært liggende 2uker :joyful:

Er 2.gangsgravid, men er 12år siden sist så det føles som det er 1.gangen her også :p
Har vært på tul, og alt så bra ut! Men ting kan jo snu så utrolig fort ❤

Det kan jo snu fort, men sjansen er vel større for at det går fint. :happy:
Jeg har lagt merke til at jeg føler meg mye bedre når jeg er uthvilt, så kanskje en liten nap på sofaen hjalp deg også? :)

Det kan jo snu fort, men sjansen er vel større for at det går fint. :happy:
Jeg har lagt merke til at jeg føler meg mye bedre når jeg er uthvilt, så kanskje en liten nap på sofaen hjalp deg også? :)

Jaa, kan godt hende den lille powernapen gjorde susen altså ❤
Bare så utrolig deilig og befriende å få en liten pause fra oppkast og kvalme for en liten stund iværtfall !
Har ikke akkurat sovet godt de siste ukene, så håper det snur nå :happy:

Min uvelhet/kvalme forsvant nesten på dagen i uke 8+0. Har vært på TUL en uke etter det og alt er fint. Så helt normalt. Men nå verker korsryggen og jeg føler meg så stor allerede. Noe skal det være hele tiden!

Godt det er flere som bekymrer seg over symptomer som plutselig forsvinner. Jeg har nettopp trålet nettet etter svar på hvorfor puppene mine plutselig ikke er ømme lenger. Har vært så ømme siden jeg oppdaget at jeg var gravid til nå (9+0). I dag var det plutselig bare borte. Har konkludert med at det er ganske normalt, men kjenner jeg er utålmodig etter å komme meg på tidlig ultralyd til uka. Det hjelper heldigvis å lese at andre også har symptomer som kommer og går.

Det sies at nok søvn forebygger kvalme, så her høres det ut som at det var den powernapen som gjorde susen ;) Men jeg opplever oftere og oftere at symptomene kommer og går fra den ene dagen til den andre, men også bare ila noen timer liksom. Nå tenker jeg ikke så mye over det siden det har vært slik noen uker nå. Er 9+0 i dag.

Back
Topp