Kan syk baby sove ute?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Lite dilemma i heimen.. snuppa har blitt sørpe forkjøla og har litt feber. Hun nekter å sove innendørs, selv ikke i vogna på kjølig rom.. Er det ok å la henne sove ute? Det er to varmegrader, så jeg tenker at det kanskje bare er litt godt med den kjølige lufta siden ikke det er kaldere. Sambo er litt uenig og synes hun bør holdes inne.
 
Om ikke hun sovner inne, så syns jeg ikke det gjør noe å legge henne ut. Hadde nok vært ekstra nøye med å pakke rundt halsen sånn at det ikke trekker noe kald luft i halsen eller ned i posen, og jeg hadde nok også vært ute å sjekka noen ganger fler enn jeg pleier. Jeg hadde iallfall sett søvnen som viktig, og frisk luft er ikke farlig bare hun ikke blir kald.
 
Ser jo at det er mange timer siden du posta dette, men jeg tenker at spesielt siden det er varmegrader, så går det sikkert helt fint. Men som hun over sier, hadde jeg nok sjekket henne oftere og vært ekstra nøye på at hun ikke ble kald. Deilig søvn i frisk luft er sikkert bra for en syk baby i følge med sunn fornuft[emoji4]
 
Jeg fikk beskjed om å ta snuppa med ut på trilletur da hun var forkjølet og hostet en del, det hjalp på pusten hennes. Lot henne også sove ute:)
 
Ser jo at det er mange timer siden du posta dette, men jeg tenker at spesielt siden det er varmegrader, så går det sikkert helt fint. Men som hun over sier, hadde jeg nok sjekket henne oftere og vært ekstra nøye på at hun ikke ble kald. Deilig søvn i frisk luft er sikkert bra for en syk baby i følge med sunn fornuft[emoji4]
Det ble utesoving med god påkledning og hyppige tilsyn:happy: hun sov relativt godt, og hevelsen og rødheten rundt øynene forsvant i den kjølige lufta. Blir samme opplegg i morra!
 
Det ble utesoving med god påkledning og hyppige tilsyn:happy: hun sov relativt godt, og hevelsen og rødheten rundt øynene forsvant i den kjølige lufta. Blir samme opplegg i morra!

Så bra at hun fikk sove noe hvertfall! Frisk luft kan virkelig gjøre underverker[emoji4] God bedring til lillejenta[emoji173]️
 
Back
Topp