Kan søsken dele julekalender?

Har ikke funnet en eneste ting til så lite i pris jeg, hvor finner du dette? Og hva er det?

Til lille så blir det nok noen smoothier, til ca 10 kr stykket, og så blir det litt fruktstenger fra søstrene grene til ca 5, der har de også en del kjærligheter etc men det er for mye sukker til min lille.
Mulig det blir noe litt større også. Senere tenker jeg sjokoladebiter/ småsjokolader er greit noen dager. Ellers er jeg vant til fra jeg vokste opp at vi fikk sokker/ strømpebukser etc enkelte dager om vi trengte det.
I fjor pakket jeg inn 24 individuelle maisstenger, men da var han bare 8mnd.

Her har mine 2 små pakkekalender . Noen dager felles pakke og andre en hver:) hver lørdag ligger lørdagsgodtet og det er også peppekakeformer og muffinsformer med rudolf. Det er bakedager :)

Vel, jeg klarer å finne mye som ikke er søppel til langt under 50 kr, men det er kanskje fordi jeg synes at hårklemmer, hårstrikk (dele opp) og fargeblyanter (igjen dele opp) er helt kurante gaver. Selv det året jeg ga de eldste playmobil julekrybbe på deling kom jo også den som var gasnke dyr på under 50 kr pakken altså. Du får ganske mye for 50 kr.... Også i norge, men f.eks fargeblyanster kan jeg også kjøpe på ebay

Men vi har nok ulik definisjon av både hva som er søppel og hva som er en grei nok gave å gi da. Og det må jo være lov. Gi heller på deling du om du bil gi ting som koster over 50 kr og ikke vil bruke 150 pr dag. kke noe problem det, og ganske vanlig,særlig hos dem som gir dyre gaver.

Mine gutter synes ikke strikk og hårklemmer er stas[emoji85]Men jeg ser at det er mye lettere til jente enn gutter for jeg har jente også.
Men fargeblyanter f.eks har vi enormt mye av for det får barna til bursdag, jeg har kanskje litt sære barn, men de leker ikke med Playmo. Kun lego. Og jeg får meg ikke til å dele opp en legopakke for da er den ene delen borte garantert når de endelig får hele pakken.
Er imponert over alle som får det til billig jeg, men jeg takler ikke alt smått som ligger rundt. Som f.eks en sånn julekule er kun morsom da de får den, men resten av året er ikke den spennende lenger. Og da ligger den rundt og det blir rotete[emoji85]Kanskje ikke bare barna som er litt sære [emoji23]

Mine gutter synes ikke strikk og hårklemmer er stas[emoji85]Men jeg ser at det er mye lettere til jente enn gutter for jeg har jente også.
Men fargeblyanter f.eks har vi enormt mye av for det får barna til bursdag, jeg har kanskje litt sære barn, men de leker ikke med Playmo. Kun lego. Og jeg får meg ikke til å dele opp en legopakke for da er den ene delen borte garantert når de endelig får hele pakken.
Er imponert over alle som får det til billig jeg, men jeg takler ikke alt smått som ligger rundt. Som f.eks en sånn julekule er kun morsom da de får den, men resten av året er ikke den spennende lenger. Og da ligger den rundt og det blir rotete[emoji85]Kanskje ikke bare barna som er litt sære [emoji23]

Lego er jo gull å dele opp, det har jeg gjort mange ganger.

Litt styr, for jeg må sortere delene etter tegnningene så får han noen tegninger og tilhørende brikker hver dag, og ikke vite hva det skal bli :)

Julekuler pakkes selvsagt bort med julepynten og kommet frem neste jul.

Lego er jo gull å dele opp, det har jeg gjort mange ganger.

Litt styr, for jeg må sortere delene etter tegnningene så får han noen tegninger og tilhørende brikker hver dag, og ikke vite hva det skal bli :)

Julekuler pakkes selvsagt bort med julepynten og kommet frem neste jul.

Er nok litt for lat til det, sikkert der problemet ligger [emoji85]
Det jeg mente er at julekulen er ikke stas neste år igjen heller, da tenker jeg på sånn med snø inni de bare ligger der som ett fyll for huset bare [emoji38]
Jeg klarer ikke å ha ting som ikke brukes, barna har nesten ikke leker på rommene sine for blir det ikke brukt pakker jeg det bort. Små ting blir liggende rundt. Men jeg prøver alltid å gjøre det billig, men jeg får nok ikke gavene til 10-20 kroner[emoji5]

Det er helt innafor å la barna dele, det har de nok bare godt av [emoji4] Her får alle tre hver sin, men ligger på maks 10kr dagen på hver, kjøper ikke dyre ting. Handlet på salg gjennom året og på billigbutikker. ( 30pk lekebiler til 69kr, så var kalenderen til minsten i boks, får litt sjokolade og sånn noen dager da, og en prompepute:p)

Er vel der problemet mitt ligger, jeg er tidlig ute nå i planleggingen. Pleier å starte uken før og sitter kvelden før å pakker inn alle [emoji85]

Er vel der problemet mitt ligger, jeg er tidlig ute nå i planleggingen. Pleier å starte uken før og sitter kvelden før å pakker inn alle [emoji85]

Da blir det jo bare stress :p Da hadde jeg heller kjøpt ferdige kalendere jeg altså!

I fjor kjøpte vi mye sånn små stæsj og alt var jo egentlig bare søppel, gikk i stykker og var ubrukelig. Selv da kostet det ca en 50 lapp pr ting. Jeg bruker ikke eBay eller wish jeg er litt skeptisk til hva det er i tingene og hvem som har laget det og hva vi får når vi bestiller.
Så alt kjøper jeg på norske nettbutikker eller norske butikker.
lekekassen har tilbud på mye , vi har kjøpt endel der

Back
Topp