Kan RØD teutonia s3 spirit brukes til gutt?

Ohmama

Blir kjent med forumet
Kan man ha rød vogn til gutt? Eller vil alle tro det er en jente oppi der?? c",)

Kan en jente bruke grønn vogn?[8D]

Jeg skal helt ærlig si at ser jeg en rød vogn så tenker jeg at det ligger ei lita jente i vogna. Er barnet større og en ser at det er en gutt så tenker jeg at den er arvet for det er vel ingen som kjøper rød vogn til en gutt[8D]

Helt enig! Jeg burde bry meg mindre om hva andre synes=) Og jeg synes gutten min er veldig fin i rødt! Takk, den trengte jeg å høre c",)

Ja, synes absolutt jenter kan ha grønn vogn=)

for begge kjønn. har aldri falt meg inn at rød er bare for jenter... eneste fargene, som over lang tid har blitt typiske jente/guttefarger, må være blå og rosa vel?[:)]     håper en dag at man ikke skiller farger etter kjønn noe mer da, men som sagt.. rød vogn til gutt må nå passe kjempefint[;)]

ORIGINAL: Ohmama

Helt enig! Jeg burde bry meg mindre om hva andre synes=) Og jeg synes gutten min er veldig fin i rødt! Takk, den trengte jeg å høre c",)

Hadde brukt den til gutt uten problem[:)]

ORIGINAL: Ohmama

[:D] Vi har svart vogn med rødt inni sittedelen til gutten vår! En teutonia timmy vogn. Syns den er kjempefin! Ingen som har trodd han er jente... Go for it! [:)]

Back
Topp