Kan oss snakke om TR!

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Hvor gjør dere av bind/tampong når dere er på offentlige steder? (Spesielt der det ikke er sånn TR-bøtte inne på doen) :p

Hvor gjør dere av bind/tampong når dere er på offentlige steder? (Spesielt der det ikke er sånn TR-bøtte inne på doen) :p
Da surrer jeg det inn i masse papir (gjør jeg forsåvidt uansett) og så, hvis jeg har jakke så putter jeg den i lomma og kaster den i søppelbøtta ved vasken, hvis jeg ikke har jakke må jeg jo bare ta den i hånda:p litt enklere å "skjule" en tampong da :)

Jeg pakker det inn i papir og kaster det i vanlig søppel :) Bruker bind :)

Bruker menskopp og tøybind så... bind brettes sammen og legges i lommen/veska og tas med hjem, Kneppes når det er brettet på en sånn måte at det er rent på utsiden. Koppen bør jo helst skylles, men skulle jeg absolutt måtte tømme den offentig så settes den inn igjen og tas ut hjemme og vaskes ved anledning. I praksis har ikke det skjedd mer enn en gang, ettersom 1)den ikke må tømmes så mange ganger i døgnet og 2)jeg jo faktisk ikke har mens...

Surrer i papir og kaster i søpla ved vasken.

Samme som Sara. Har alltid en liten våtpose i veska som jeg kan legge tøybind i. Og koppen trenger jeg som oftest ikke skifte for den holder så lenge :)

Jeg kaster tamponger i do [emoji85] Det gjør jeg hjemme også.

Jeg kaster tamponger i do [emoji85] Det gjør jeg hjemme også.

Du kan godt gjemme øynene, det er VELDIG FYFY og du VET jo at det er dumt og hvorfor antar jeg, så hvorfor i all verden gjør du det???

Eg har alltid med en pose i vesken . Tar papir runt og legger det i pose så i bosdunk. Men nå har eg ikke mensen

Pakker det inn i papir og kaster det i søpla ved vasken

Har aldri opplevd at det ikke er søppelbøtte. Kaster de alltid der. Innpakket i papir

Svigermor har ikke søppelbøtte på do. Surrer GODT inn i papir og kaster i vanlig søppel. Pinlig å måtte snike meg ut på kjøkkenet etter å ha vært på toalettet. Ikke akkurat som om jeg går med jakke inne.

Du kan godt gjemme øynene, det er VELDIG FYFY og du VET jo at det er dumt og hvorfor antar jeg, så hvorfor i all verden gjør du det???

Jeg bruker søplebøtter der det er altså, men jeg tar ikke med meg en brukt tampong i lomma, det klarer jeg bare ikke! Kaster alltid i do hjemme.

Bruker tampong.. henger den opp på speilet ute ved vasken. :laughing001
Neida, pakker det inn i plastikken på et nytt bind, og kaster det i søpla. Aldri om jeg hadde putten brukt bind i lomma eller i veska..

Surrer tampongen inn i papir og putter den i veska/lomma til jeg finner bossbøtte. Har skjedd kun én gang, da.

I verstefall har jeg surret bindet med toalettpapir og lagt det i vesken og kastet det når jeg kommer hjem :D Heldigvis ikke skjedd ofte .

Aldri opplevd at det ikke er bøtte der. Men hadde bare pakket det inn i papir ( som jeg gjør uansett) og kastet det i nærmeste søppel.

Haha, ventet litt på den :p
på offentlige plasser bruker jeg søplebøtter til sånt der det er. Hjemme gjør jeg ikke :p
Håper du ikke har kommunal kloakk. I så fall håper jeg ikke kommunen skjønner hvor de kommer fra. Du kan i verste fall få bot. Her i hvertfall er de utrolig strenge og kloakken her har blitt sjekket flere ganger siden det går tett ofte nedi veien her. Vi er ikke tilkoblet den men det glemmer de hver eneste gang. Hehe

Back
Topp