Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da surrer jeg det inn i masse papir (gjør jeg forsåvidt uansett) og så, hvis jeg har jakke så putter jeg den i lomma og kaster den i søppelbøtta ved vasken, hvis jeg ikke har jakke må jeg jo bare ta den i hånda litt enklere å "skjule" en tampong daHvor gjør dere av bind/tampong når dere er på offentlige steder? (Spesielt der det ikke er sånn TR-bøtte inne på doen)
Jeg kaster tamponger i do [emoji85] Det gjør jeg hjemme også.
Du kan godt gjemme øynene, det er VELDIG FYFY og du VET jo at det er dumt og hvorfor antar jeg, så hvorfor i all verden gjør du det???
Jeg bruker søplebøtter der det er altså, men jeg tar ikke med meg en brukt tampong i lomma, det klarer jeg bare ikke! Kaster alltid i do hjemme.
Har du ikke søppelbøtte hjemme?
Håper du ikke har kommunal kloakk. I så fall håper jeg ikke kommunen skjønner hvor de kommer fra. Du kan i verste fall få bot. Her i hvertfall er de utrolig strenge og kloakken her har blitt sjekket flere ganger siden det går tett ofte nedi veien her. Vi er ikke tilkoblet den men det glemmer de hver eneste gang. HeheHaha, ventet litt på den
på offentlige plasser bruker jeg søplebøtter til sånt der det er. Hjemme gjør jeg ikke