LemonTutu Blir kjent med forumet 17 Apr 2020 #1 Litt rosa på papiret da jeg tørket meg i går kveld, og litt brunaktig når jeg tørket meg nå, så da må man bare vente å se.
Litt rosa på papiret da jeg tørket meg i går kveld, og litt brunaktig når jeg tørket meg nå, så da må man bare vente å se.
Animor Forelsket i forumet Vårspirene 2021 17 Apr 2020 #3 Hvor langt på vei er du nå? Jeg hadde en hormonell blødning i uke 4, og trodde det var kjemisk på gang. Det viste seg å være ufarlig. Jeg krysser fingrene for at det var en helt uskyldig blødning hos deg også
Hvor langt på vei er du nå? Jeg hadde en hormonell blødning i uke 4, og trodde det var kjemisk på gang. Det viste seg å være ufarlig. Jeg krysser fingrene for at det var en helt uskyldig blødning hos deg også
mto Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Julikulene 2020 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ 17 Apr 2020 #4 Krysser fingrene for noe uskyldig
ruccola Elsker forumet Himmelbarn ♡Julekulene 2021♡ Maiskolbene 2023 :-) 17 Apr 2020 #7 Krysser fingrene
Hepe Gift med forumet Sensommerbarna 2016 Februarlykke 2022❄️ 17 Apr 2020 #9 Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning