Kan noen være så snill å hjelpe meg ? (Ang dren i ørene)

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Vesla skal sette inn dren i morgen tidlig 07.30..

MEN, nå ikveld har hun kastet opp 2 ganger ! Aner ikke hva det kan være, men det har kommet opp halvspiste matbiter osv. Mannen trodde kanskje hun hadde spist bæsj tidligere idag for hun hadde fått av seg bleia da hun stod i lekegrinda. Hun har ikke feber, men vil ikke ha noe mat heller.. 

What to do ? Jeg har gruer meg fryktelig til denne operasjonen, selvom det er rutineoperasjon.. Vil såå gjerne bare bli ferdig med det :(

Jeg ville ringt sykehuset. Hun skal jo legges i narkose og der er de strenge altså. Frøkna vår hostet en gang mens de holdt på å sette narkose og alle på operasjonssalen stoppet for så å spørre meg om hun var syk for da satte de ikke narkose. Men det var bare tilfeldig og operasjonen ble gjennomført (hun tok mandler og polypper).

Hun skal kun sette inn dren da.. Ikke kastet opp noe mer forløpig og heller ingen feber.. Får jo ikke tak i de på sykehuset nå, det er jo dagpoliklinikk :\

Du kan ringe ØNH-avd på sykehuset for å spørre. De kan helt sikkert svare uansett ang narkose osv. Kipt å bli sent hjem igjen.

Lizz83 skrev:
Du kan ringe ØNH-avd på sykehuset for å spørre. De kan helt sikkert svare uansett ang narkose osv. Kipt å bli sent hjem igjen.

Jepp.. Men det er nok å belage seg på utsettelse siden hun skal i narkose. 

Hadde ikke dratt! De blir IKKE glad om du kommer, og sier hun kastet opp i går.Ift smitte, det er andre barn derogså.

Eg tror nok ikkje de vil sette inn dren når hu e syk:( Men ikkje gru dg til operasjonen, d går nok kjempe fint:-)

Hmm.. Vet liksom ikke hva jeg skal tro heller.. Hun kastet bare opp to ganger, og virker helt fin igjen nå. Ikke noe feber, blid og fornøyd.. De andre gangene hun har hatt omgangssyke så har hun kastet opp jevnt i flere timer før det ga seg..

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt ØNH, og uansett avbestillt timen før jeg hadde fått time hos fastlegen.Greit å få sjekket om alt er ok.F.eks ører,hals...man vet jo aldri,og har hun kastet opp tyder det jo på at hun ikke er ok.
Du må ikke grue deg til dren,det er ren rutine og går fint.De som har det værst er foreldrene!

Vi reiste.. Hun kastet kun opp de to gangene i går kveld, så jeg mistenker det kan ha vært noe hun har spist. Hun var i tipp topp form hele tiden, og helt feberfri.. Operasjonen gikk strålende, og da hun våknet så var det full fart med engang :p

Så bra :-)) Ja, noen ganger endrer ting seg veldig fort, slik at det til sist er du som vet best.
godt å bli ferdig med det.

Back
Topp